بیمه میهن

اخلاق حرفه ای مهم ترین اصل برای شبکه فروش و نمایندگان بیمه است

اخلاق حرفه ای مهم ترین اصل برای شبکه فروش و نمایندگان بیمه است
کدخبر : 45131

مدیرعامل بیمه میهن که برای بازدید از سرپرستی این شرکت در استان خوزستان به اهواز رفته است، در دیدارِ کارکنان و نمایندگان گفت اخلاق حرفه‌ای مهم‌ترین اصل هر کسب و کار است و از شبکه فروش و نمایندگان انتظار می رود این مقوله را بسیار جدی بگیرند.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل این شرکت در جریان این بازدید که مقدم و کریمی مدیران سرمایه انسانی و امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، ضمن ارزیابی عملکرد همکاران این شعبه، سیاست ها و برنامه های پیشِ روی این شرکت را تشریح و از تلاش ها و اهتمام نمایندگان و کارکنان سرپرستی استان خوزستان در پیش بُرد امور قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که ایشان با انگیزه و تلاش بیشتری به فعالیت حرفه ای خود بویژه در جلب اعتماد مشتریان و تولید پورتفوی متوازن، بیش از گذشته اهتمام ورزند.

مدیرعامل بیمه میهن با ذکر این مطلب که استان خوزستان از ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی برای توسعه فرهنگ بیمه و فروش انواع بیمه‌نامه‌ها برخوردار است، از سرپرستی منطقه و شبکه فروش خواست که با برنامه‌ریزی دقیق به عرضه و فروش انواع رشته های بیمه ای از جمله بیمه های زندگی که از اولویت های صنعت بیمه کشور است، اقدام نمایند. وی گفت برای شعب و نمایندگانی که دارای پورتفوی متوازن و مثبت باشند، مشوق‌های خوبی هم در نظر گرفته شده است.

شیخ الاسلامی خاطر نشان ساخت در کنار تشویق‌هایی که به عمل می آید، نظارت و کنترل‌های لازم و کافی نیز توسط مدیریت امور شعب و نمایندگان در ارتباط با چگونگی عملکرد شعب و نمایندگان با جدیت و دقت بیشتری به عمل خواهد آمد تا ان شاء الله شاهد بهبود عملکرد، پیشرفت و رشد و شکوفایی میهن باشیم.

وی در ادامه تأکید کرد اخلاق حرفه‌ای مهم‌ترین اصل هر کسب و کار است و از شبکه فروش و همه نمایندگان انتظار می رود این مقوله را بسیار جدی بگیرند، چرا که بدون رعایت اخلاق و موازین قانونی، موفقیت و ماندگاری در صنعت بیمه امکانپذیر نیست.

در این مراسم، سید روح اله کشفی سرپرست شعبه خوزستان ضمن تشکر و استقبال از حضور مدیرعامل و هیئت همراه در استان، گزارشی از فعالیت های شعبه ارائه کرد و نمایندگان و کارکنان نیز به بیان نکات مورد نظر و مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: