در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر امور اهل سنت بعثه رهبری مطرح شد؛

فرهنگ غنی قشم یک سرمایه اجتماعی برای وحدت و همدلی است

فرهنگ غنی قشم یک سرمایه اجتماعی برای وحدت و همدلی است
کدخبر : 46945

افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حجت الاسلام والمسلمین هادی اکبری، مدیر امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری و حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، دیدار کرد.

افشار فتح الهی در این جلسه اظهار داشت: فرهنگ بومی غنی ساکنان جزیره قشم، ظرفیت و سرمایه اجتماعی بسیار خوبی جهت وحدت و همدلی شیعیان و اهل سنت است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: تلاش و هزینه کردن برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حقیقت سرمایه گذاری برای رفع مشکلات جوانان و نوجوانان در آینده و جلوگیری از ایجاد آسیب های اجتماعی در منطقه است.

وی با بیان اینکه تلاش ها و برنامه های خوبی در مسیر اعتلای فرهنگ در سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته است، افزود: باید با تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا، زمینه برای حضور نسل های جدید در عرصه های اجتماعی فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: برای نتیجه گرفتن از فعالیت های فرهنگی در جزیره، باید تمامی دستگاه ها و بخش های مختلف در کنار یکدیگر و براساس یک پیوست فرهنگی مورد تایید نظام جمهوری اسلامی، فعالیت و نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی اکبری، مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت ها و اقدامات فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم، افزود: خوشبختانه نتیجه تلاش های خوبی در عرصه های فرهنگی انجام شده و وحدت بی مانندی را در جزیره قشم شاهد هستیم.

براساس این گزارش، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام حج، برای برقراری حداقل یک پرواز مستقیم از مبدا جزیره قشم برای سفر حجاج برنامه ریزی شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: