در جشن گلریزان شهرستان پلدشت مطرح شد:‌

۱۲زندانی جرائم مالی و غیرعمد پلدشت با ۷۵ میلیارد ریال بدهی

۱۲زندانی جرائم مالی و غیرعمد پلدشت با ۷۵ میلیارد ریال بدهی
کدخبر : 53793

رئیس حوزه قضایی شهرستان پلدشت گفت:‌ ۱۲ زندانی جرایم مالی و غیرعمد در این شهرستان با مجموع حدود ۷۵ میلیارد ریال بدهی، برای آزادی چشم انتظار کمک خیران هستند.

علی محمدزاده در جشن گلریزان این شهرستان که با حضور امام جمعه پلدشت، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو ، فرماندار و جمعی از مسئولین و خیران آخرت اندیش برگزار شد افزود: در جشن گلریزان امسال که هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، مبالغ خوبی برای کمک به این زندانیان جمع‌آوری می شود که این مبلع بین همه محکومان مالی نیازمند تقسیم می‌شود.

وی افزود: در کنار جمع‌آوری این کمک‌ها و تقسیم بین زندانیان مورد نظر، تسهیلاتی از طریق ستاد دیه در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان پلدشت نیز در این جلسه با اشره به برپایی همه ساله جشن گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: این حرکت زیبا مصداق انفاق در ماه مبارک می باشد که به سبب آن بسیاری از زندانیان آزاد می شوند .

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی افزود: مردم پلدشت در انجام امورات خیر و حرکت های نوع دوستانه همواره پیش قدم بودند و مصداق آیه افضل الناس أنفعهم للناس می باشند.

وی با اشاره به اثرات معنوی انقاق افزود: انفاق‌ها ابتدا در نزد پروردگار حاضر می‌شود و همچنین سفارش شده است که انسان باید از بهترین چیزهایی که دوست دارد انفاق کند.

شایان ذکر است سازمان منطقه آزاد ماکو مبالغ قابل توجهی را به صورت مساوی برای آزادی زندانیان مالی و جرائم غیرعمد شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت مساعدت نمود.

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: