سازمان تأمین‌اجتماعی

بازدید میرهاشم موسوی از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی شهرستان میبد

بازدید میرهاشم موسوی از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی شهرستان میبد
کدخبر : 55817

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌و‌نهمین سفر استانی خود و در دومین روز سفر به استان یزد، از ظرفیت‌ها و امکانات بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی در شهرستان میبد بازدید کرد و در جریان چگونگی ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در این مراکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در این بازدید که به‌همراه نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی بود از پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی شهرستان میبد بازدید کرد و از نزدیک در جریان توانمندی‌ها و مشکلات این مرکز قرار گرفت.

مدیرعامل تأمین‌اجتماعی در خلال این بازدید، اظهار داشت: تأمین‌اجتماعی سازمانی بزرگ با گستره وسیعی از خدمات متنوع است. بنابراین لازم و ضروری است که هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلف برای تحقق اهداف و حرکت تحولی تقویت شود.

براساس این گزارش در این سفر، ابراهیم جواهری نایب‌رئیس هیئت‌مدیره به همراه  احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها و نیز سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی و مالی و پشتیبانی، مهدی ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم، هادی قیومی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات، حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت و مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را همراهی می‌کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: