بانک صادرات ایران

صدور «چکنو»های بانک صادرات ایران از مرز ٤١٠ هزار برگ گذشت

صدور «چکنو»های بانک صادرات ایران از مرز ٤١٠ هزار برگ گذشت
کدخبر : 56378

تعداد چکنوهای صادر شده بانک صادرات ایران با اعتماد و استقبال مشتریان از مرز ٤١٠ هزار برگ عبور کرد.

تعداد چکنوهای صادر شده بانک صادرات ایران با اعتماد و استقبال مشتریان از مرز ٤١٠ هزار برگ عبور کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با استقبال از سهولت، امنیت و سرعت پرداخت با چکنو این بانک به عنوان نخستین بانک عرضه‌کننده چک امن دیجیتال در نظام بانکی، تعداد چکنوهای صادر شده توسط مشتریان تا ابتدای تیرماه سال جاری از ٤١٠ هزار و ١٥٠ برگ گذشته که تعداد بیش از ٤٥ هزار و ٧٦٥ برگ آن کارسازی شده است.

چکنو به عنوان ابزار نوین بانک صادرات ایران افق تازه‌ای در نقل و انتقال سریع و مطمئن پول فراهم کرده به نحوی که در شش ماه اخیر مورد توجه و استفاده فراوان مشتریان قرار گرفته است.

سرعت بالا در صدور و پرداخت چک، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، امنیت بالا و کاهش جرائمی نظیر جعل یا سرقت چک، عدم امکان ویرایش اطلاعات چک پس از صدور، مشخص بودن روند نقل و انتقال چک، هزینه مربوط به دریافت دسته چک و نگهداری چک‌های دریافتی، امکان ارسال درخواست و صدور دسته چک بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان صدور چک در هر زمان و مکان و وصول بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه و در نتیجه تسهیل و تسریع در روند معاملات تجاری و بازرگانی و  امکان دریافت دسته چک دیجیتال همزمان با دسته چک کاغذی از جمله مزیت‌های چکنو است.

همچنین امکان انتقال و عودت در تمامی نرم‌افزارهای همراه بانک‌های سطح نظام بانکی و همچنین شرکت‌های پرداخت‌سازی که قابلیت ارتباط و بهره‌مندی از سامانه صیاد را دارند، برای آن فراهم است.

از سوی دیگر امکان صدور چکنو بدون محدودیت مبلغ و وصول غیرحضوری وجه آن تا سقف مبلغ پنج میلیارد ریال است که این امکان در تسهیل روند انجام معاملات بازرگانان و صاحبان کسب و کار، با استقبال مطلوبی مواجه شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: