شهروند

در نخستین گردهمایی مدیران و کارکنان شرکت شهروند مطرح شد؛ رونمایی از سند چشم‌انداز شرکت شهروند/ تبدیل وضعیت ۲۷۳ نفر کارکنان قرداد ساعتی به موقت

در نخستین گردهمایی مدیران و کارکنان شرکت شهروند مطرح شد؛ رونمایی از سند چشم‌انداز شرکت شهروند/ تبدیل وضعیت ۲۷۳ نفر کارکنان قرداد ساعتی به موقت
کدخبر : 56510

گردهمایی مدیران و کارکنان شرکت شهروند با حضور مدیران ارشد شهری و رونمایی از طرح تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد ساعتی برگزار و طی آن با همراهی کارکنان و مدیران این مجموعه، سند چشم‌انداز شهروند به صورت جمعی همنوایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت شهروند،  این مراسم با حضور مهدی پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران و مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند، و جمعی از مدیران و کارکنان قرارداد ساعتی این شرکت در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهروند در این مراسم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: طرح تبدیل وضعیت ۲۷۳ نفر کارمند ساعتی به قرارداد موقت شرکت شهروند انجام شد

قربانیان با اشاره به اولین دوره برگزاری گردهمایی مدیران با حضور کارکنان شرکت شهروند اظهار کرد: خیلی خوشحالم در این جمع پربرکت حضور دارم، به لطف خدا مجوز تبدیل وضعیت ۲۷۳ کارمند ساعتی به قرارداد موقت را گرفتیم.

وی در ادامه در مورد لزوم توسعه شعب فروشگاهی شهروند و تدوین سند چشم‌انداز و ماموریت شرکت شهروند با اولویت خلق تجربه خوشایند و لذت بخش برای مشتریان، عرضه متنوع کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب، بکارگیری فناوری نوین، ارزش آفرینی و ثروت زایی برای کلیه ذینفعان و در دسترس برای ایرانیان توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به اهمیت موضوع نوسازی، بهسازی و ایمن‌سازی فروشگاه‌ها ادامه داد:

بازرگانی و تامین کالا هم از اهمیت زیادی برخوردار است و توسعه جمعی بخش‌های مختلف مجموعه خدمات‌رسان شرکت شهروند در دستور کار قرار دارد.

قربانیان در مورد سند چشم انداز شرکت شهروند گفت: شهروند باید با صرفه‌ترین فروشگاه در دسترس، متنوع ترین عرضه کننده کالا و خدمات، متعهد ترین شریک تجاری و افتخار آمیز ترین محیط کار باشد

لطف اله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از دیگر سخنرانان در این مراسم اظهار کرد: سرمایه اصلی هر سازمان نیروی انسانی است و باید نسبت به باور نیرو به کار آگاه شد، این کار بهره وری را افزایش خواهد داد. خروجی رفتار افراد، باور و نگرش را نشان می‌دهد، کار فروشگاه شهروند و شهرداری ارتباط با مردم است و نوع برخورد با مردم مهم است. میزان کار کارکنان شهروند در اوج است.

وی افزود: مهمترین شاخص شرکت سود و خدمات‌دهی است. برخورد خوب، کیفیت و قیمت خوب و تنوع کالا مهم است و رضایت مردم شرط اصلی است.

مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران هم در این مراسم اظهار کرد: دیده، شنیده و فهمیده شدن درخواست کارکنان است و تبدیل وضعیت ۲۷۳نفرکارکنان با قرارداد ساعتی به موقت یعنی اینکه شهروند به این حرف عمل کرده است.

وی ادامه داد: معمولا در سازمان‌های بزرگ و پیچیده برای هدایت و راهبری منابع انسانی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه سازمان راهبرد‌های مختلفی وجود دارد، در شهرداری تهران با بررسی‌ها و رهنمودهای شهردار محترم به این نتیجه رسیدیم که مهمترین موضوع راهبرد در کنار بهره‌وری نیروی انسانی و موضوعات انگیزش کارکنان، همسو سازی اهداف فردی و سازمانی است. با این ترجمه که بین اهدافی که برای سازمان تعریف می‌کنیم و اهدافی که افراد دارند، پیوند ایجاد شود. امیدواریم نتیجه این گفته که شما به کار فکر کنید و ما به شما فکر می‌کنیم، محقق شود و بتوانیم تکریم بیشتر ارباب رجوع را داشته باشیم و به شهروندان نزدیک شویم.

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران هم در این مراسم گفت:  تلاش های کارکنان شهروند در کرونا سخت‌کوشانه و قابل تقدیر است و در ادامه در مورد سختی کار کارکنان شهروند توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان این مراسم از صندوق‌داران شهروند بر اساس شاخصه های عملکرد، اخلاق و تاثیرگذار در رضایت‌مندی مشتریان، تقدیر به عمل آمد و ۴۰ سفر زیارتی هم به قید قرعه به کارکنان تعلق گرفت.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم علاوه بر تقدیر از ایثار فرزانه عادلی یکی از کارکنان فروشگاه بوستان که اعضای بدن فرزندش را به چند بیمار نیازمند اهدا نمود، به مناسبت اعیاد فرخنده قربان تا غدیر دو نفر از کارکنان قاری قرآن شرکت شهروند که دارای افتخارات بین‌المللی و ملی هستند نیز مورد قدردانی واقع شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: