فرودگاه بین المللی پیام

نمایشگاه معرفی توانمندی های فناورانه داخلی و حضور پررنگ منطقه ویژه اقتصادی پیام

نمایشگاه معرفی توانمندی های فناورانه داخلی و حضور پررنگ منطقه ویژه اقتصادی پیام
کدخبر : 56706

نمایشگاه معرفی توانمندی های فناورانه داخلی در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری پیام در این رابطه گفت: این نمایشگاه از امروز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه به مدت دو روز در حاشیه  سومین رویداد اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو در حال برگزاری است.

سید مجتبی حسین پور کاشانی افزود: در این نمایشگاه که شرکت های فناور داخلی، توانمندی های خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به نمایش گذاشتند منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز بخشی از ظرفیت های خود را در حوزه آی.تی و آی.سی.تی با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارایه کرده است.

وی با اشاره به حضور 6 شرکت فناور مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نمایشگاه معرفی توانمندی های فناورانه داخلی، بیان داشت: اتصال صنعت میانه، تجارتخانه حاجی قاسم، داده پرداز رایانه تلاش، مراکز داده ای نوین، تلکام آرین، همراه اول و فراوید از جمله شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

حسین پور ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حالی به سمت تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال منطقه حرکت می کند که استقرار شرکت های بین المللی، راه اندازی گمرک تخصصی فاوا و توسعه حمل و نقل بار هوایی با هدف انتقال تکنولوژی، تولید تجهیزات و ارایه خدمات در سطح بین‌الملل را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: شرکت در نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه معرفی توانمندی‌های فناورانه داخلی با هدف معرفی توانمندی های این منطقه و جذب شرکت های فعال در حوزه فناوری های نوین صورت می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: