فولاد مبارکه

سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه در ساغند اردکان

سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه در ساغند اردکان
کدخبر : 56730

طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین آغاز عملیات بهره‌برداری آنومالی ۱۱ مجتمع معدنی و صنعتی سپهبد شهید سلیمانی ساغند اردکان گفت: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه بیش از آن که بر روی خاک این سرزمین باشد، روی سخت‌کوشی و تلاش مردم این خطه است و امیدواریم که این حضور سرآغاز تحولات جدی باشد. فولاد مبارکه متعلق به جای‌جای میهن اسلامی، افتخار هر ایرانی و به وسعت ایران است. امروز در سرزمینی هستیم که به نام سردار دل‌ها، سردار حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده و این حضور قطعاً مایه برکت خواهد بود.

تولید فولاد همتراز با پیشرفت‌های تکنولوژیک کشور است و امیدواریم بتوانیم در تولید فولاد افتخارآفرینی‌ کنیم. با توسعه‌های انجام‌شده به لحاظ ذخایر سنگ آهن با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، بنابراین می‌طلبد که در حوزه اکتشاف، استخراج معادن عمیق، کم‌عیار و هماتیتی، سرمایه‌گذاری جدی انجام گیرد که فولاد مبارکه سعی داشته در این حوزه پیشتاز باشد و فرصت فراهم‌شده برای اکتشاف و استخراج معادن سنگ آهن قابل تقدیر است.

امروز فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در ساغند اردکان، اشتغال‌آفرینی مستقیم و غیر مستقیم برای صدها نفر ایجاد می‌کند و فعالیت پررنگی در این منطقه را آغاز خواهد کرد که البته از گذشته این سرمایه‌گذاری‌ها وجود داشته و ادامه خواهد داشت. فولاد مبارکه در هر نقطه‌ای که حضور پیدا کرده موفق بوده و امیدواریم که در این منطقه نیز با کمک مسئولین، مردم این سرزمین را منتفع کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: