صندوق بازنشستگی کشوری

پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت ۲۵ ذی الحجه

پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت ۲۵ ذی الحجه
کدخبر : 56761

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به مردم ایران اسلامی به ویژه جامعه شریف و فرهیخته بازنشستگان کشوری و خانواده ایشان تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، “نعمت الله ترکی” در این پیام آورده است: ۲۵ ذی الحجه، روز نزول آیه شریفه «هل اتی» و روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به خدمت همه بازنشستگان کشور، به ویژه بازنشستگان کشوری و خانواده های معززشان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

دلیل اصلی تعیین چنین روزی برای تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور، یادآوری این موضوع است که همه ما در خانواده، محیط کار، کوچه و خیابان با افرادی از سنین بالاتر روبرو هستیم که ممکن است در چرخه روزمرگی از موقعیت مهم و ارزشمند ایشان غافل شویم.

این روز برای این است که به سلامتی، عزت نفس، استقلال مالی و تجربیات بزرگترانمان ارج نهیم و در جهت احترام و تکریم ایشان بکوشیم.

امید که با نهادینه شدن هرچه بیشتر بزرگداشت این روز در جامعه، اخلاق حسنۀ احترام و تکریم بازنشستگان و سالمندان که در فرهنگ و آداب کهن ایران اسلامی مان ریشه دارد، روز به روز پررنگ تر و فراگیرتر شود.

بار دیگر ضمن تبریک این روز مهم به بازنشستگان کشوری و خانواده هایشان، برای همه عزیزان زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری تندرستی، عزت و سربلندی آرزو دارم.

نعمت الله ترکی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: