مدیر عامل پتروشیمی لردگان :

کار خبری روز تعطیل و غیر تعطیل ندارد

کار خبری روز تعطیل و غیر تعطیل ندارد
کدخبر : 57926

مدیرعامل پتروشیمی لردگان در چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، این روز را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت و با اشاره به سختی کار خبرنگاران تاکید کرد: رسالت کار خبری روز تعطیل و غیر تعطیل ندارد

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی لردگان، محسن محمودی در پیامی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر تاکید کرد: خبرنگاری یک ظاهر دارد و یک باطن. ظاهرش قشنگ است، زرق و برق دارد. شغل با پرستیژی است، برای خیلی‌ها حکم سوپرمن دارد. باطنش اما به گونه‌ای دیگر است، خبرنگار همیشه باید آنلاین باشد. شب و روزش یکی است. تعطیل و غیرتعطیل ندارد، تا وقتی دنیا وجود دارد خبر هست و تا وقتی خبر هست یعنی کار هست.

 

در پیام مدیرعامل پتروشیمی لردگان آمده است: دوست خبرنگاری داشتم که می‌گفت اولین اشتباه تو می‌تواند آخرین اشتباهت باشد.تو می‌توانی شب با غرور و افتخار خبرگزاری را ترک کنی ولی فردا صبح یک بازنده بزرگ باشی، ممکن است یک کشور با اشتباه یک خبرنگار با بحران مواجه شود.در این حد استرس‌زا و اضطراب آفرین.

 

محمودی در این پیام آورده است: خبرنگاران را به حق سربازان جنگ رسانه‌ای می‌دانند. ولی داستان خبرنگاران فعال در رسانه‌های کشور کمی با خبرنگاران در اقصی نقاط جهان متفاوت است.خبرنگاران وطنی، سربازانی هستند با ۲ دست خالی و ۲ هزار مشکل مالی در مقابل لشکری رسانه‌ای تا بن دندان مسلح با مجهزترین و به روزترین امکانات و بیشترین بودجه ها.

 

وی یادآور شد: امروز داشتم مطالبات خبرنگاران را در رسانه‌ها مرور می‌کردم. مسکن،‌ بیمه خبرنگاری و حقوقی که بتوانند زندگی را بگذرانند. امیدوارم روزی فرابرسد که نوع مطالبات خبرنگاران معیشتشان نباشد و بتوانند با فراغ بال به رسالت اصلی شان بپردازند.

 

در پایان این پیام آمده است: بنده روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیزی که دلشان در گرو این آب و خاک است و با تمام وجود و بدون هیچ چشم داشت و توقعی تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم مرتفع شود صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: