رئیس اداره صدورگذرنامه مطرح کرد؛

عملکرد بی نظیر شبکه پستی در ارسال گذرنامه های زیارتی

عملکرد بی نظیر شبکه پستی در ارسال گذرنامه های زیارتی
کدخبر : 58981

رئیس اداره صدور گذرنامه در دیدار با مدیرکل پست استان تهران از عملکرد شبکه پستی در ارسال گذرنامه های زیارتی ابراز رضایت کرد.

به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ صبح جمعه 10 شهریور 1402 عبدالرضاجنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع پستی گذرنامه  با حضور در اداره کل گذرنامه با سرهنگ حیدری سیرت؛ رئیس اداره صدور گذرنامه دیدار و گفتگو کرد.

 سرهنگ حیدری سیرت در این دیدار از عملکرد بی‌نظیر شبکه پستی کشور در ارسال گذرنامه های زیارتی اربعین ابراز رضایت کرد و از تلاش کارکنان شبکه پستی کشور به ویژه کارکنان دفتر پستی مستقر در اداره کل گذرنامه که به صورت شبانه روزی، فرایند قبول و آماده سازی مرسولات حاوی گذرنامه های زائران اربعین حسینی را برای ارسال به سراسر کشور به عهده دارند، تقدیر کرد.  

جنتی عطائی نیز از همکاری و تعامل حوزه صدور گذرنامه با شرکت ملیپست در راستای ارائه خدمت به زائران حسینی تشکر و قدردانی کرد.

در جریان این دیدار، مدیرکل پست استان تهران از دفتر پستی مستقر در اداره کل گذرنامه با هدف ارزیابی از فرایند قبول گذرنامه های صادره بازدید و ضمن خداقوت به کارکنان این دفتر پستی با آنان دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است تمامی مرسولات حاوی گذرنامه های زیارتی در اداره کل گذرنامه تهران صادر و در دفتر پستی مستقر در این اداره کل، قبول و کارسازی و برای ارسال به سراسر کشور به مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور ارسال می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: