همزمان با همایش گمرک تخصصی فاوا ؛

نمایشگاه جدیدترین محصولات تولید شده در حوزه فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برپا می شود

نمایشگاه جدیدترین محصولات تولید شده در حوزه فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برپا می شود
کدخبر : 59184

همزمان با برگزاری همایش گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در روز دوشنبه بیستم شهریورماه، نمایشگاهی از جدیدترین تولیدات و محصولات ۸ شرکت حوزه فاوا مستقر در این منطقه برپا خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام این نمایشگاه یک روزه  با هدف معرفی جدیدترین تولیدات و محصولات شرکت های حوزه فناوری نوین مستقر در این منطقه دایر می شود.

شرکت هایی که در این نمایشگاه شرکت می کنند فعال در زمینه تولید تجهیزات ارتباطی و مخابراتی هستند و محصولاتی که در این نمایشگاه ارایه خواهند داد شامل انواع سوئیچ، مودم، انواع اتصالات فیبرنوری و تجهیزات مورد استفاده در شبکه فیبرساختمان ها و مراکز مخابراتی است.

بنا بر این گزارش، پویش تجهیز صنعت پاسارگاد، سهند فرهیختگان کیش، تجارتخانه حاجی قاسم، بارز هلیل  و آونگ از جمله شرکت هایی هستند که در نمایشگاه جدیدترین محصولات تولید شده در حوزه فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام شرکت خواهند کرد.

همچنین تلکام آرین، نوران ارتباط نوین و تراشه پرداز حافظه یدک از دیگر شرکت هایی هستند که آخرین تولیدات خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: