سالمندان

به مناسبت اول اکتبر روز جهانی سالمندان؛ معرفی خدمات سکوی (پلتفرم) تخصصی آسانیسم، خدمات پرستاری از سالمندان گرامی

 به مناسبت اول اکتبر روز جهانی سالمندان؛ معرفی خدمات سکوی (پلتفرم) تخصصی آسانیسم، خدمات پرستاری از سالمندان گرامی
کدخبر : 59952

امروزه با پیر شدن جمعیت کشور، یکی از نیازهایی که احساس می‌شود مراقبت از سالمندان است. با توجه به این‌که سالمندان گرامی نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارند و پیدا کردن یک پرستار مطمئن همیشه برای خانواده‌ها بسیار با اهمیت بوده است، سکوی "آسانیسم" گروه پاسارگاد این کمبود را احساس کرده و با بکارگیری پرستاران مجرب و فعال توانسته این خلاء را پر کند.

سالمندی دورانی از زندگی است که انسان در آن نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارد. بر اساس اهمیت این موضوع، سازمان ملل متحد در سال ۱۹۸۲ شورای جهانی سالمندی را تشکیل داد و در همان سال طرحی را برای تعیین یک روز جهانی برای سالمندان ارائه داد تا این‌که در سال ۱۹۹۰ این شورا اول اکتبر را روز جهانی «سالمندان» تعیین کرد. در این راستا شرکت شناسا، بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) بانک پاسارگاد در راستای حمایت از این قشر ارزشمند جامعه، سکوی (پلتفرم) تخصصی آسانیسم را به‌منظور ارائه خدمات پرستاری از سالمندان گرامی ارائه کرده است.

آسانیسم یک شرکت کمک نوآور (استارت آپ) فعال در زمینه سلامت است که در حوزه ارائه خدمات پرستار سالمند در منزل فعالیت می‌کند. در واقع آسانیسم یک سکوی تخصصی جهت خدمات پرستاری، مراقبتی و پزشکی در منزل است که کارفرمایان را به مؤسسات متصل می‌نماید تا کارفرما با مؤسسات پرستاری قرارداد اعزام پرستار بسته و خدمات پرستاری مورد نظر خود را دریافت کند.

خدمات اصلی ارائه شده برای سالمندان گرامی عبارتند از: نگهداری از سالمند به‌صورت ساعتی و شبانه روزی، همدم سالمند، همراه سالمند در بیمارستان و کلیه خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل توسط پرستاران متخصص و دوره دیده، خدمات پزشکی در منزل، تزریقات در منزل و سرم تراپی، آزمایش در منزل و کلیه خدمات بالینی و پرستاری و مراقبتی پیشرفته  جهت  آسایش و آرامش سالمندان گرامی.

متقاضیان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند به تارنمای این سکو به آدرسhttps://www.asanism.com  مراجعه فرمایند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: