هلدینگ صباانرژی

پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت هفته وحدت

 پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت هفته وحدت
کدخبر : 60055

ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت حضرت امام صادق (ع)، بزرگترین لطف الهی به مخلوق خویش است تا در سایه آموزه‌های رحمانی او، راه سعادت را برگزیند و و مسیر کمال الی الله را طی کند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ربیع الاول، ماه ولادت پیام‌آور اخلاق و وحدت است، ماهی که رایحه میلاد خجسته پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله و سلم) در پهنه هستی گسترده شده و انسان به نعمت درک حضور پربرکت اسوه و الگوی بشریت دست یافته است. ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت حضرت امام صادق (ع)، بزرگترین لطف الهی به مخلوق خویش است تا در سایه آموزه‌های رحمانی او، راه سعادت را برگزیند و و مسیر کمال الی الله را طی کند.

مهم‌ترین آموزه‌ دین پیامبر، اتحاد و وحدت مسلمین است، امری که توسط حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، به عنوان یکی از محوری‌ترین اصول انقلاب اسلامی ایران، مورد تاکید قرار گرفت. وحدت مسلمانان رمز پیروزی و دلیل اصلی ناامیدی دشمنان از ضربه به جهان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلامی و سلاله مطهرش حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) از درگاه خداوند متعال، سلامتی و سعادت روز افزون ملت شریف ایران، بازنشستگان معزز و خانواده بزرگ صندوق بازنشستگی کشوری را در پناه اسلام و قرآن مسئلت می نمایم. امید است سیره پیامبر بزرگ اسلام و امام صادق (ع) در همه شئون زندگی ما ساری و جاری باشد.  

دکتر علیرضا زمان‌پور

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: