مناطق آزاد

خلیلی نیا: بدنبال تقویت نگاه تخصصی و جهانی صنعت گردشگری در مناطق آزاد هستیم

خلیلی نیا: بدنبال تقویت نگاه تخصصی و جهانی صنعت گردشگری در مناطق آزاد هستیم
کدخبر : 60336

توجه به فرهنگ دینی با تکیه بر قرآن و عترت، توانمند سازی خانواده ها و توسعه صنایع خلاق سه رویکرد معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بیست و سومین نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد که در جزیره کیش برگزار شد، است؛ گفت: تنوع بخشی به صنعت گردشگری، تقویت نگاه تخصصی و جهانی به این صنعت و فعال سازی گردشگری بین مناطق مورد نظر این معاونت است.

غلامرضا خلیلی نیا، از برگزاری مسابقه قرآن و عترت در بین مناطق آزاد خبر داد و تاکید کرد: توجه به فرهنگ دینی با تکیه بر قرآن و عترت از جمله اقداماتی است که آن را آغاز کردیم که مبنا و زیربنای فعالیت های ما خواهد بود.

خلیلی نیا با بیان این که موضوع خانواده هدف و رویکرد اصلی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی است؛ افزود: به منظور توانمند سازی خانواده ها، طرح خانه دانا و توانا در مناطق آزاد اجرایی خواهد شد.

وی از صنایع خلاق به عنوان یک ظرفیت مهم برای اشتغال نام برد و از عزم معاونت مذکور برای پیگیری این مهم خبر داد و تاکید کرد: گردشگری ارزان و خانواده و مردم محور را دنبال خواهیم کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به بیست و سومین نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد که بعد از وقفه 5 ساله در جزیره کیش برگزار شد؛ از میزبانی شایسته سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر کرد و افزود: ایجاد تعاملات سازنده میان مسئولان و بهره مندی از تجارب یکدیگر و تسری و اجرای طرح های موفق در مناطق آزاد به سایر مناطق آزاد دیگر از جمله اهداف این نشست است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: