در مراسم امضای تفاهم‌نامه استانداری هرمزگان برای تامین لوله آبرسانی صورت گرفت؛

تقدیر استاندار هرمزگان از عملکرد فولاد هرمزگان

 تقدیر استاندار هرمزگان از عملکرد فولاد هرمزگان
کدخبر : 60446

استاندار هرمزگان گفت: عملکرد شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یک بنگاه صنعتی، در همه زمینه‌ها قابل تقدیر بوده و این شرکت نشان داده است که علاوه بر تولید و صنعتی بودن، در خدمت به جامعه پیشرو است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، مراسم امضای تفاهم‌نامه استانداری هرمزگان، سازمان برنامه و بودجه، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، شرکت فولاد هرمزگان، پالایشگاه نفت بندرعباس و شرکت صبا فولاد خلیج فارس جهت تامین لوله مورد نیاز پروژه‌های آبرسانی به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با بیان اینکه حل برخی از مسائل توسط دولت به تنهایی ممکن نیست، عنوان کرد: مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم حل برخی از مسائل و بازکننده گره‌های بزرگ به کار می‌رود و ظرفیت بسیار بزرگی است. مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بار اصلی خدمت‌رسانی را از دوش دولت برمی‌دارد. یکی از مواردی که می‌توان از مسئولیت‌های اجتماعی کمک گرفت، پروژه‌های  آبرسانی است. سه شرکت فولاد هرمزگان، صبا فولاد خلیج فارس و نفت بندرعباس به پروژه آبرسانی از طریق مسئولیت‌های اجتماعی خود کمک کرده‌اند و این اقدام قابل تقدیر است.

وی افزود: مردم استان هرمزگان نیز به عملکرد صنایع در مسئولیت‌های اجتماعی به طور کامل واقف هستند. مدیران سایر صنایع استان نیز اگر دغدغه مردم را دارند، به کمک استانداری بیایند و مشکل تامین آب مردم استان هرمزگان که جزو دغدغه‌های بزرگ مردم این استان است، برطرف کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان در میان صنایع کشور نشان داده است که مدل مطلوب توسعه صنعتی قابل دستیابی است. چرا که تنها احداث کارخانه و تولید نمی‌تواند مطلوب جامعه باشد و مردم باید از خدمات شرکت‌های بزرگ تولیدی در همه زمینه‌ها بهره‌مند شوند. در حالی که فولاد هرمزگان به عنوان یک الگوی پیشرفته صنعتی ثابت کرده است که هم می‌توان در تولید محصول نمونه بود و هم اینکه به جامعه در همه زمینه‌های مسئولیت‌های اجتماعی مانند ورزش، کمک به فرهنگ و… خدمت‌رسانی کرد.

دوستی تاکید کرد: عملکرد فولاد هرمزگان تنها محدود به صنعت نشده است. این شرکت علاوه بر اینکه  44 رکورد تولیدی در دو سال گذشته به ثبت رسانده است، همزمان می‌تواند طرح‌های توسعه‌ای بزرگی را اجرا کند. جامعیت عملکرد فولاد هرمزگان در همه زمینه‌ها قابل تقدیر است.

در این مراسم همچنین عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: از زمانی که استاندار جدید هرمزگان سکان عالی‌ترین مقام اجرایی این استان را در دست گرفتند، شاهد تحولات بزرگی در این استان بوده‌ایم که در آینده این تحولات بیشتر نمود خواهد داشت.

 

وی افزود: با توجه به تاکیدات استاندار محترم هرمزگان مبنی بر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت فولاد هرمزگان نیز در راستای کمک به تامین آب شرب به این موضوع ورود کرده و تهیه ورق مورد نیاز از فولاد مبارکه که جزو بهترین ورق‌های فولادی در کشور است، انجام شده است. این ورق‌ها با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، به زودی به بهره‌بردار پروژه‌های آبرسانی استان هرمزگان تحویل داده می‌شود.

گفتنی است که طبق این تفاهم‌نامه، صنایع متعهد شده‌اند تامین و حمل ۳۳۰ تن ورق فولادی با گرید X60 به ضخامت ۸ میلی‌متر و چهار هزار متر لوله چدن داکتیل به قطر ۴۰۰ جهت پروژه آبرسانی خط انتقال زیارت به شهرستان سیریک را به ارزش جمعا ۸۰۰ میلیارد ریال برعهده گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: