با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی

گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت قیروآسفالت و سیمان و بتن در نمایشگاه تهران

کدخبر : 62188

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت قیر،آسفالت، سیمان و بتن،عایق ها و ماشین آلات وابسته،با حضور و مشارکت بیش از یکصد و پنجاه شرکت داخلی و خارجی و همچنین حضور پرنگ شرکت های دانش بنیان و استارتآپی، از فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

مدیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت قیر، آسفالت، سیمان و بتن،عایق ها و ماشین آلات وابسته از رونمایی ویژه و خاص چند محصول جدید در این نمایشگاه خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه برای نخستین بار در جهان از جدیدترین قیر تولیدی بسیار ویژه که در برابر سرما تا منفی ۲۵ درجه سانتیگراد مقاوم است، رونمایی شد.

خانم توکلیان در ادامه افزود: رونمایی از قیرهای آنتی باکتریال با کاربرد ویژه برای ساخت مسکن و راه و شهرسازی و همچنین رونمایی از قیرهای جدید ترکیبی اصلاح شده “امولسیون های پلیمری ویژه “(جوانسازی آسفالت به منطور بازیافت آسفالت های قدیمی) خبر داد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه همچنین برای اولین بار از قیر شب تاب که در طول شب از خود نور مناسب بازتاب می کند، رونمایی خواهد شد،گفت: همه این محصولات به دست متخصصان جوان شرکت های داخلی و دانش بنیان کشورمان طراحی و به تولید رسیده که قرار است در نمایشگاه و با حضور مقامات ارشد وزارتخانه های راه،مسکن و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری، رونمایی شود.

توکلیان در ادامه گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه ضمن عرضه جدیدترین و نوین ترین صنایع ، تجهیزات و ماشین آلات تولید و عرضه سیمان و بتن، صنایع و دستگاه های تولید و پردازش قیر و آسفالت و عایق های مختلف ؛روش های نوین و بروز تولید محصولات مرتبط با این نمایشگاه را نیز ارائه کردند.

مدیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر،آسفالت، سیمان و بتن،عایق ها و ماشین آلات وابسته افزود: سیمان و قیر و کالاهای وابسته به این دو، از جمله کالاهای اصلی صادراتی شرکت های ایرانی به کشورهای مختلف بویژه کشورهای همسایه همچون عراق،افغانستان،پاکستان، آسیای مرکزی و کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

وی ادامه داد: بر ایان اساس برنامه ریزی شده است تا چند هیات تجاری و بازرگانی خارجی از کشورهای هند،آفریقای جنوبی،نیجریه،چین،عراق، افغانستان و ترکیه و همچنین هیئت هایی از چند استان کشور، از نمایشگاه بازدید کنند.

خانم توکلیان افزود: در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه صنعت قیر و سیمان؛ یک همایش علمی و چندین کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت صنعت قیر و آسفالت و سیمان و بتن و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور، برگزار می شود.

مدیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، سیمان و بتن،عایق ها و ماشین آلات وابسته گفت: این رویداد فرصت مناسب و ارزشمندی است تا شرکت¬‌های فعال این حوزه، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض بازدید مخاطبان قرار دهند و از طرفی با در نظر گرفتن میزان عرضه و تقاضا و نیز پیشرفت این صنعت، به برنامه¬‌های آتی خود سمت و ‌سو دهند.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، سیمان و بتن،عایق ها و ماشین آلات وابسته از امروز تا ۲۵ آذرماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید