بانک دی

پژوهشگران برگزیده جشنواره رویش، مشتری بانک دی شدند

کدخبر : 62353

در حاشیه مراسم آغاز به کار باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر و تجلیل از برگزیدگان اولین جشنواره پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر (رویش) یادبود دانشمند جهادگر سعید کاظمی‌آشتیانی، پژوهشگران برگزیده این جشنواره مشتری بانک دی شدند.

در این مراسم که ۲۸ آذرماه و با حمایت بانک دی در محل دهکده نشاط حضرت ولیعصر(عج) تهران برگزار شد، دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما هم ‌اکنون چهره های برجسته‌ای در دنیا داریم که با تلاش‌های آنها، کشور در لبه فن‌آوری، صاحب نظر است.

وی افزود: شرایط امروز، ماحصل تلاش ایثارگران عزیزی است که در دوران دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص نهادند و امروز در حوزه علم و پژوهش مشغول‌ هستند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به مقام والای شهید کاظمی آشتیانی، اضافه کرد: ایشان شهید شاخص هستند، زیرا جوانان را با اخلاق و منش خود هدایت می کردند و به بیانی به آنها می‌گفتند که اگر می‌خواهید شهید شوید، مانند یک شهید باید زندگی کنید.

گفتنی است در جریان برگزاری این جشنواره، تعدادی از همکاران شعبه طالقانی بانک دی با برپایی «میز خدمت» به افتتاح حساب و صدور کارت برای برگزیدگان و تعدادی از حاضران این جشنواره پرداختند.

در پایان این مراسم و با حضور مسئولان حاضر، از برگزیدگان اولین جشنواره پژوهشگران شاهد و ایثارگر (رویش) تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: