منطقه آزاد چابهار

بازدید دبیر شورایعالی از پروژه‌های سرمایه گذاری و عمرانی منطقه آزاد چابهار

کدخبر : 62412

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صبح امروز به منظور باردید از پروژه‌های سرمایه گذاری و عمرانی به منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار سفر کرد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صبح امروز به منظور باردید از پروژه‌های سرمایه گذاری و عمرانی به منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار سفر کرد.

 حجت الله عبدالملکی در این سفر یک روزه به‌همراه امیر مقدم مدیرعامل و دیگر مسئولین سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور در مزار شهدای گمنام در مسجد امام حسین (ع) ضمن عطر افشانی و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کرد.

عبدالملکی با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان چابهار با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

**افتتاح مرکز خدمات درمانی سازمان منطقه آزاد چابهار

در ادامه بازدیدهای یکروزه وی از تنها منطقه اقیانوسی کشور، «مرکز خدمات درمانی سازمان منطقه آزاد چابهار» افتتاح و به بهره بردارى رسید.  این مرکز درمانی در پیکره مسکونی منطقه آزاد چابهار واقع شده است.

مشاور رئیس جمهور در حاشیه افتتاح «مرکز خدمات درمانی سازمان منطقه آزاد چابهار»، در امر خیرخواهانه و خداپسندانه «اهدای خون، اهدای زندگی» مشارکت کرده و خون اهدا کرد.

** بازدید حجت الله عبدالملکی از شرکت ارغوان گوشت منطقه آزاد چابهار

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سفر خود به منطقه آزاد چابهار از شرکت ارغوان گوشت (مجتمع صنایع شیلاتی چابهار) بازدید کرد.

این مجتمع صنایع شیلاتی با ظرفیت 25 میلیون قوطی در سال و 5 هزار تن فرآورده‌های شیلاتی در منطقه آزاد چابهار فعالیت‌می کند.

بازدید از مجموعه توربافی ماهوربافان بلوچی از دیگر برنامه‌های سفر حجت الله عبدالملکی بود. این مجموعه توربافی در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار واقع شده است.

از اهم برنامه‌های این بازدید افتتاح شرکت‌بنیان رخشان تجارت، تولیدکننده لوازم مادر و کودک با بیش از سرمایه گذاری 147 میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 98 نفر و تنوع تولید 68 قلم کالا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: