مهندس سلطانی در افتتاحیه نمایشگاه تلکام :

نهضت توسعه فیبر نوری و اقتصاد دیجیتال فعالیت راهبردی شرکت در حوزه ICT است

کدخبر : 62484

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در آیین افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، با بیان اینکه ادامه نهضت توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات و حرکت به سمت توسعه اقتصاد دیجیتال، راهبرد اصلی مخابرات در حال حاضر است اظهار داشت: تمام مجموعه ارتباطی کشور باید محصولات ارتباطات و فناوری اطلاعات را با استفاده از توازن شرکت های دانش بنیان گسترش دهند.

 مهندس سلطانی با اظهار خرسندی از جمع شدن دوباره اهالی مخابرات و ارتباطات در تلکام امسال بیان کرد: تا زمانی که سیاستگزاران اصلی مجموعه ارتباطی کشور حمایت واقعی و عملی از حوزه دانش بنیان و فناوری کشور نداشته باشند تکانه واقعی در بخش مخابرات به عنوان زیربنا و زیرساخت ارتباطات کشور ایجاد نمی شود.

وی تاکید کرد: ۳۰ میلیون مشترک ثابت، ۶ میلیون پهن باند ثابت ، شرکت مخابرات ایران را به بزرگترین شرکت مادر تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با مسئولیت های سنگین  تبدیل کرده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: راهبرد اصلی شرکت مخابرات ایران در سه سال اخیر در سالن ۷ نمایشگاه به صورت عملی به نمایش درآمده است که توسعه زیرساخت های ارتباطی و نحوه  همکاری شرکت های همکار گروه مخابرات ایران آماده بازدید تخصصی و علاقمندان است.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران از سال ۱۴۰۱ دو کار اساسی را شروع کرده است که نهضت جهادی فیبر نوری( نجما) که در اغلب استان های کشور اجرا شده است و سرویس پر سرعت ftth به مشتریان رسیده است.

مهندس سلطانی گفت: برای تقویت نقش شرکت مخابرات ایران در اقتصاد دیجیتال دبیرخانه دائمی انقلاب صنعتی دیجیتال در مخابرات منطقه البرز مستقر و چندین رویداد فناوری محور با همکاری شرکت دانش بنیان اجرا شده است.

وی افزود: در کنار این موارد به دستاوردهای پژوهشی تاکید داریم در این راستا همزمان با هفته پژوهش اولین همایش پژئوهش، آموزش و نوآوری مخابرات برگزار شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: از سفرای خارجی ، معاونین وزارت صمت و تمام مدیران ارشد وزرات ارتباطات در همکاری جهت برگزاری نمایشگاه به صورت ویژه تشکر می کنم.

گفتنی ست بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات ، فناوری اطلاعات واقتصاد دیجیتال از ۲ تا ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی با حضور سفرای فرهنگی کشورهای خارجی ، مدیران ارشد شرکت های مخابراتی ،شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ هر روز با ارائه آخرین دستاوردهای فناوری ها برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: