مخابرات

در راستا ی توسعه ارتباطات کشور،ضرورت توجه به مشکلات مخابرات در تدوین بودجه سنواتی

کدخبر : 62485

دکتر سید احمد رسول نژاد نماینده شهرستان های فیروز کوه و دماوند در بیست وچهارمین نمایشگاه مخابرات ، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال حضور یافتند و ضمن بازدید از غرفه های شرکت کننده ، ضمن آشنایی با آخرین تحولات حوزه فناوری با ستاد خبری گروه مخابرات نیز گفت و گویی داشتند.

نماینده شهرستان های دماوند وفیروزکوه که خود از اعضای کمیسیون صنعت در حوزه خودرو و لوازم خانگی است ، با حضور در نمایشگاه ابراز داشت که قبلا نیز جلسات مشترکی با اعضای شرکت مخابرات داشته است و کم و بیش در جریان فعالیت آنان قرار دارد.

وی از بهره برداری از پروژه بسیار مهم در بخش فیبرنوری در شهرستان های منطقه فیروز کوه و دماوند خبر داد و اظهار داشت احتمال به یقین این پروژه ها در بیست و دوم بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص کیفیت و ضرورت برگزاری نمایشگاه می گوید: با وجود آن که اولین سال است که در این نمایشگاه شرکت می کند اما حضور شرکت های دانش بنیان را  بسیار امیدوار کننده و نقطه قوت این نمایشگاه دانستند.

وی در ادامه می گوید انتقال کمبود ها و نقص ها و گلایه تعدادی از این شرکت های دانش بنیان در خصوص عدم حمایت جدی و عملی از آنان موضوعی است که افراد به طرح آن در کمیسیون صنایع خواهند پرداخت و رسیدگی به آن را جزو ضرورت ها می دانند.

دکتر احمد رسولی نزاد معتقد است بازدید از نمایشگاه در آستانه تصویب بودجه برنامه ۱۴۰۳ می تواند  درآشنایی با مشکلات این حوزه در راستای کمک به نقش فن آوری ، ارتباطات و اطلاعات و هم چنین شرکت مخابرات موثر باشد.

از دکتر احمد رسولی در خصوص عملکرد شرکت مخابرات ایران سوال می شود ، وی ضمن تمجید از عملکرد این شرکت که گستره فعالیت خودرا به روستاهای دوردست هم کشانده است به گونه ای که امروز شاهد امکانات مخابراتی در تمام مناطق ایران هستیم از ضرورت و همدلی مجلس و دولت در جهت تمامیت از مشکلات شرکت مخابرات سخن گفت.

وی در ادامه اظهار داشت اگر بر اساس پیش بینی خود در برنامه پنج ساله توقعی از شرکت مخابرات داریم لازم است که نیازهای این بخش چه مسائل زیر ساختی و چه تشکیلاتی که شامل کارکنان است در تدوین بودجه های سنواتی و قوانین دائمی دیده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: