با حضور ارزیابان مرکز تعالی سازمانی در فولاد هرمزگان؛

فرایند ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی ۱۴۰۲ آغاز شد

کدخبر : 62560

با حضور ارزیابان مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی در شرکت فولاد هرمزگان، جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی 1402 از فرایند شرکت در این جایزه به منظور سایت ویزیت برگزار شد.

در ادامه فرایند شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی سال 1402 و برگزاری مراحلی همچون تدوین اظهارنامه، خودارزیابی و تدوین پروژه‌های بهبود، گام چهارم یعنی سایت ویزیت آغاز شد که در جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی 1402، مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان و ارزیابان مرکز ملی تعالی سازمانی حضور داشتند.

 در این مرحله که بعد از ارسال اظهارنامه و خودارزیابی‌ها انجام می‌شود، دبیرخانه مرکز ملی تعالی سازمانی اقدام به تعیین تیم ارزیابی کرده و نسخه‌ای از اظهارنامه را در اختیار تیم ارزیاب قرار می‌دهد. تیم ارزیابی بعد از مطالعه دقیق اظهارنامه با هماهنگی سازمان، زمانی را برای بازدید از محل تعیین کرده و در آن به بررسی، ارائه سؤالات، رفع ابهام و شبهات خود می‌کند و در پایان بازدید از محل، تیم ارزیابی اجماع کرده و گزارش خود را به دبیرخانه ارسال خواهد کرد.

لازم به ذکر است که مدل ملی تعالی سازمانی 1400 از دو بخش توانمندسازها و نتایج تشکیل شده و شامل هفت معیار رهبری، استراتژی، کارکنان، قابلیت‌ها، مشتریان، عملیات و نتایج، همچنین 27 زیرمعیار است. شرکت فولاد هرمزگان در بیستمین دوره موفق به کسب تندیس بلورین شد. درنهایت اینکه اسفند ماه امسال، بیست و یکمین دوره همایش جایزه ملی تعالی سازمانی به منظور معرفی شرکت‌های سرآمد برگزار خواهد شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: