بیمه مرکزی

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز بصیرت

کدخبر : 62710

شما دیدید فتنه‌ای به وجود آمد، کارهائی شد، تلاشهائی شد، آمریکا از فتنه‌گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرتهای غربی، منافقین و سلطنت‌طلبها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه‌ی این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز بیست و دوی بهمن، آنچنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد. ۱۳۸۹/۰۳/۱۴ “مقام معظم رهبری”

خالق حماسه ماندگار ۹ دی ، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی ، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه با بصیرت انقلابی، بزرگترین ، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند، نهم دی یکی از زیباترین روزهای تاریخ کشور عزیزمان است، حماسه ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت”، همراه با همکاران و تمام عزیزان صنعت بزرگ بیمه در سرزمین ایران همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و با تأکید بر پیروی از آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب، متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی حرکت نمائیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: