ال‌جی الکترونیکس

رونمایی از اولین مانیتور گیمینگ 4K OLED مجهز به ویژگی Dual-Hz سری LG UltraGear

کدخبر : 62789

معرفی فن‌آوری Pixel Sound توسط سری 2024 مانیتورهای گیمینگ UltraGear OLED با ارائه صدای واضح و سینمایی که بعد جدیدی را به تجربه گیمینگ می‌افزاید.

ال‌جی الکترونیکس (LG) قصد دارد از جدیدترین سری مانیتورهای گیمینگ UltraGear™ OLED خود که به منظور فراهم کردن تجربه‌های برتر گیمینگ برای کاربران طراحی شده‌اند رونمایی کند. این سری ارتقا‌یافته همان طور که انتظار می‌رفت شامل مانیتور گیمینگ 32 اینچی4K  (مدل 32GS95UE) با نرخ تازه‌سازی 240Hz، زمان پاسخ بسیار سریع Gray-to-Gray(GtG) 03/0 میلی‌ثانیه، دارای ویژگی Dual-Hz و مجهز به فن‌آوری Pixel Sound ال‌جی می‌باشد. مدل‌های Stellar 39 و 34 اینچی با صفحه نمایش‌های UltraWide (بسیار عریض) خمیده نیز توسط این شرکت معرفی خواهند شد: 39GS95QE و 34GS95QE که موفق به دریافت جایزه نوآوری CES 2024 گردیده است.

اولین مانیتور گیمینگ Dual-Hz  با کیفیت  4K 240Hz / FHD 480Hz

مدل بسیار پیشرفته 32GS95UE اولین مانیتور UltraGear مجهز به ویژگی Dual-Hz به شمار می‌رود که به کاربران اجازه می‌دهد با یک کلیک ساده در بین حالت 4K (3,840 x 2,160) در 240Hz و Full-HD (1,920 x 1,080) در 480Hz حرکت کنند. این نوآوری به کاربران اجازه می‌دهد برای صرفه‌جویی در زمان به آسانی با یک کلید میانبر یا کلید تغییر جهت جوی‌استیک فوراً ترکیب بهینه‌سازی شده وضوح تصویر و نرخ تازه‌سازی مناسب را برای ژانر گیمی که در حال بازی کردن آن هستند اعمال کنند. کاربران می‌توانند برای گیم‌های اکشن سریع (fast-paced action) و تیراندازی از FHD 480Hz و برای بازی‌های داستان-محور با ویژگی‌های بصری غنی از 4K 240Hz لذت ببرند.

مانیتور 32 اینچی UltraGear OLED علاوه بر برخورداری از ویژگی Dual-Hz، زمان پاسخ شگفت‌انگیزی برابر با 03/0 میلی‌ثانیه (GtG) دارد که از محو شدن حرکات جلوگیری کرده و با بهبود وضوح تصویر بازی پویاتری را ارائه می‌کند. این عوامل در کنار کنتراست و کیفیت رنگ استثنائی که فن‌آوری پیکسل‌های خودنورده OLED ال‌جی با آن شناخته می‌شوند تجربه بصری را به سطح کاملاً جدیدی می‌برد.

مانیتور 32GS95UE با فریم مینیمال صفحه نمایش و صدای ظریف و در عین حال قدرتمند خود تجربه کاربری را بیش از پیش ارتقاء می‌دهد. طراحی بصری بدون مرز از 4 طرف این نمایشگر شگفت‌انگیز، باعث می‌شود تمرکز کاربر بر روی اتفاقات در جریان در صفحه نمایش بیشتر شود. این مانیتور با استفاده از فن‌آوری Pixel Sound و یک سیستم یکپارچه صوتی رو به جلو دارای دو ووفر و قابلیت پشتیبانی از DTS Virtual:X، صدایی سه بعدی و پر نشاط ایجاد می‌کند. اسپیکرها به شکلی هوشمندانه در پشت پنل OLED پنهان شده‌اند و با رفع نیاز به اسپیکرهای خارجی در استفاده از فضای میز صرفه‌جویی می‌کنند.   

ارتقاء تجربه گیمینگ فراگیر با استفاده از طراحی نوآورانه

مانیتور 34GS95QE 34 اینچی موفق به دریافت جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2024 شده‌است و هم‌خانواده بزرگتر آن یعنی 39GS95QE 39 اینچی تجربه گیمینگ را با برخورداری از انحنای 800 رادیانی، نسبت تصویر 21:9 و وضوح تصویر Quad-HD (3,440 x 1,440) نمایشگرهای OLED گسترده‌تر می‌کند. این مانیتورهای پانورامیک که کاربران را در حسی فراگیرتر غرق می‌کنند از پوشش ضد تابش و کم بازتاب ال‌جی، طراحی بدون حاشیه 4 طرفه، نرخ تازه‌سازی 240 هرتز و زمان پاسخ 03/0 میلی ثانیه (GtG) نیز برخوردار هستند. شکل ظاهری دارای خمیدگی 800 رادیانی و نسبت تصویر سینمایی 21:9 مانیتورهای 34GS95QE و 39GS95QE در کنار فن‌آوری نمایشگر OLED ال‌جی، بعد جدیدی را به تجربه‌های گیمینگ و تماشای محتوا می‌افزاید.  

جدیدترین مانیتورهای UltraGear OLED ال‌جی همچنین از طراحی پوشش پشت مانیتور Unity Hexagonal برخوردارند که زیبایی و ظرافت را با مدیریت موثر کابل‌ها به شکلی یکپارچه در هم می‌آمیزد. پایه باریک L شکل که در سال جاری به بازار معرفی شده است مزایای ارگونومیک، استواری و صرفه‌جویی در فضا را به ارمغان می‌آورد. این ویژگی در کنار قابلیت تنظیم ارتفاع، زاویه، چرخش و گردش محوری جای پایه کوچکتر از پایه V شکل 2023 دارد و به این ترتیب با آزاد کردن فضا، امکان استفاده بهینه از میز را افزایش می‌دهد. این پایه شیک و کاربردی انعطاف بیشتری را نیز در هنگام نصب فراهم کرده و در نمای ظاهری پر ابهت مانیتور نقش مهمی ایفا می‌کند.  

مدل‌های بیشتر برای پاسخ به تقاضاهای متنوع گیمرها

سری مانیتورهای گیمینگ UltraGear OLED  2024 ال‌جی در کنار مدل‌های خمیده 32، 34 و 39 اینچی، شامل دو مانیتور 45 و یک مانیتور 27 اینچی (مدل‌های 45GS95QE، 45GS96QB  و  27GS95QE) نیز میباشند. این نسخه‌های ارتقاء یافته از مدل‌های بسیار محبوب  45GR95QE و 27GR95QE، خانواده UltraGear را گسترش و بهبود داده و تجربه گیمینگ منحصر به فردی را که برند ال‌جی به آن شهرت دارد فراهم می‌کنند. این مانیتورها با نرخ تازه‌سازی بالا، زمان پاسخ سریع و کیفیت تصویر استثنائی، انتظارات مصرف‌کنندگان دقیق و آگاه را برآورده می‌کنند. به علاوه، هر سه مدل دارای گواهی VESA DisplayHDR™ True Black 400 هستند و روشنایی بالا و سیاهی‌های عمیقی را فراهم کرده که عمق و جزئیات بهتری را در محیط‌های تاریک گیم‌ها نمایش می‌دهد.

عملکرد قوی 45GS96QB 45 اینچی، کاربران را عمیق‌تر در بازی‌های مورد علاقه‌شان فرو‌می‌برد؛ رزولوشن QHD نمایشگر OLED  خمیده (800R) UltraWide و اسپیکرهای توکار آن، ارائه صدا و تصویر طبیعی را تضمین می‌کند. در حالی که 27GS95QE با فراهم کردن صفحه نمایش 27 اینچی OLED با تمامی مشخصات و ویژگی‌های مورد نیاز برای گیمینگ سطح بالاتر، گزینه بسیار خوبی برای فضاهای کوچکتر است.

YS Lee معاون مدیرعامل و رئیس یونیت تجاری IT شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس در این‌باره گفت:"سری جدید مانیتورهای گیمینگ UltraGear OLED با فن‌آوری‌های پیشرفته و تنوع در ابعاد و فاکتورهای ظاهری، تجربه گیمینگ را ارتقاء می‌بخشد. ال‌جی به پیشگامی در بخش مانیتورهای گیمینگ و پاسخ به نیازهای گیمرها، طراحی محصولات خلاقانه‌ با ارئه عملکرد صوتی تصویری عمیقاً رضایت بخش تعهد دارد."

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: