شرکت ملی پست

بررسی خطوط مبادلات در بازدید سرزده شبانگاهی از هاب پستی مرکز کشور

بررسی خطوط مبادلات در بازدید سرزده شبانگاهی از هاب پستی مرکز کشور
کدخبر : 62790

مدیرعامل شرکت ملی پست، فرایندهای پستی شیفت شب هاب پستی مرکز کشور واقع دراستان اصفهان را طی بازدیدی سرزده مورد ارزیابی قرار داد.

محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات شامگاه نهم دی ماه ۱۴۰۲ با کامیون پستی شهرکرد وارد اصفهان شد و ضمن بازدید از هاب مرکزی کشور با کارکنان شیفت شب خطوط مبادلات پستی دیدار و فرایندهای پستی را مورد بررسی قرار داد. 

مدیرعامل شرکت ملی پست صبح امروز دهم دی ماه نیز با سایر کارکنان ستادی و اجرایی اداره کل پست استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

لیائی در این بازدیدها با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی نیز به قانون مجلس نیاز دارد از رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص برگزاری آزمون جهت استخدام نیروهای قراردادی خبر داد.

وی از تحویل تعداد یک هزار دستگاه موتور سیکلت در مرحله اول و ۲هزار دستگاه در مرحله دوم به پستچی ها خبر داد و گفت: «بخشی از اقساط موتورها بر روی پرداختی عملکردی موزعین لحاظ شده است و پیش قسط موتورها نیز به مبلغ ۷ میلیون تومان توسط شرکت ملی پست نیز پرداخت شده است.»

بازدید از دفاتر پستی دانشگاه صنعتی اصفهان، رهنان و خمینی شهر و ناحیه پستی مسجد سید اصفهان و حضور در نشست شورای اداری از دیگر برنامه های لیائی بود که در جریان سفر به استان اصفهان انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید