مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم اختتامیه مسابقات بدمینتون:

نگاه مثبت ایمیدرو به ورزش کارکنان، ارتقای بهره وری را به همراه دارد

کدخبر : 62803

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان اعلام کرد: نگاه مثبت ایمیدرو به ورزش کارکنان، ارتقای بهره وری را به همراه دارد.

میثم پاریزی در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات بدمینتون ایمیدرو با بیان این مطلب گفت: از آقای مهندس موثقی نیا، رئیس هیات عامل ایمیدرو و نیز آقای ضیغمی، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو به دلیل نگاه مثبت شان به مجموعه ورزش به عنوان عامل تاثیرگذار در توسعه کشور و نیز موثر در شهر کرمان تقدیر می شود.

ایمیدرو، وی ادامه داد: توجه ایمیدرو به حوزه ورزش به ویژه ورزش کارکنان - که بخشی از توسعه اقتصادی کشور را در مجموعه صنایع فراهم می کنند- بسیار ارزشمند بوده و بدون شک، این اقدام به دلیل ایجاد شادابی و نشاط عمومی، کمک بسیاری به ارتقای بهره وری صنایع می کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: رقابت کنندگان مسابقات، به عنوان الگوهای مناسب سلامت روحی و جسمی بین کارکنان معرفی می شوند و این روحیه به مجموعه صنایع تسری پیدا می کند.

معرفی برندگان نخستین دوره مسابقات بدمینتون آقایان

در این مراسم، برندگان نخستین دوره مسابقات بدمینتون آقایان و بانوان ایمیدرو به میزبانی باشگاه فرهنگی و ورزشی گل‌گهر در دو قالب گروهی و انفرادی در شهر کرمان معرفی و تقدیر شدند.

مسابقات بدمینتون ایمیدرو در بخش آقایان، ۹ تیم از شرکت های گل‌گهر، مس سونگون، ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن بافق، مجتمع فولاد خراسان، فولاد هرمزگان، مس شهربابک، آلومینیوم لامرد و مس سرچشمه رفسنجان طی روزهای ۶ الی ۸ دی‌ به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات در بخش تیمی، به ترتیب تیم‌های مس سرچشمه رفسنجان، ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین، بخش انفرادی این مسابقات نیز با حضور ۴۰ ورزشکار برگزار شد که در پایان، عمار عسکری (مس سرچشمه رفسنجان)، غلامرضا نصر (ذوب آهن اصفهان) و جلال صادقی(ذوب آهن اصفهان)، به ترتیب صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

برندگان مسابقات بدمینتون بانوان ایمیدرو

همچنین طی روزهای 4 تا 7 دی، مسابقات بدمینتون بانوان ایمیدرو با حضور ۶ تیم از شرکت های گل‌گهر سیرجان، فولاد مبارکه اصفهان، سنگ آهن بافق، مس شهربابک، فولاد هرمزگان و مس سرچشمه رفسنجان در شهر کرمان برگزار شد. در پایان این مسابقات در بخش تیمی، به ترتیب تیم‌های فولادمبارکه اصفهان، مس سرچشمه رفسنجان و سنگ آهن بافق، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بخش انفرادی این مسابقات نیز با حضور ۳۰ ورزشکار برگزار شد که در پایان، نگین برومند (از فولاد مبارکه اصفهان)، طاهره زیبایی (از فولاد مبارکه اصفهان) و اکرم بابایی (از سنگ آهن بافق) به ترتیب صاحب عناوین اول تا سوم شدند. بنا به این گزارش، مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات بدمینتون آقایان و بانوان ایمیدرو با حضور حیدر ضیغمی، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید