اموال تملیکی

نهمین مزایده سراسری اموال تملیکی به ارزش 1500 میلیارد تومان برگزار می شود

کدخبر : 62810

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت: نهمین مزایده سراسری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با ارزش پایه 1500 میلیارد تومان از روز دوشنبه 11 دی ماه برگزار می شود.

 سعید غلامی باغی اظهار کرد: نهمین مزایده سراسری سازمان با ارزش پایه 1500 میلیارد تومان از روز دوشنبه 11 دی ماه و کلیه متقاضیان می توانند پس از بازدید از سایت سازمان،به آدرسwww.tamliki.ir و یا مراجعه به سامانه "ستاد تدارکات ایران" مشخصات و جزئیات کالاهای عرضه شده در مزایده را که در 1500 دسته بندی کالایی است را مشاهده کنند و با مراجعه به انبارهای سازمان در 30 استان کالاها را از نزدیک رویت کنند و پیشنهادات خود را تا روز دوشنبه 18 دی ماه در سامانه "ستاد تدارکات ایران" درج کنند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول افزود: رمزگشایی و اعلام برندگان این مزایده در روز شنبه 23 دی ماه صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در این مزایده کالاهای متنوع و متعددی از جمله خودروی سواری،وسایل راهسازی، تجهیزات الکترونیکی،طلا و ابزارآلات و کالاهای متنوع دیگر عرضه می شود.

غلامی باغی بیان کرد: همچنین بیش از 176 دستگاه وسایل نقلیه شامل 67 دستگاه سواری،44 دستگاه اتوبوس،61 دستگاه راهسازی و 4 دستگاه ماشن آلات راهسازی در این مزایده عرضه می شود که استفاده از آنها می تواند بخشی از نیازهای حمل و نقل،صنایع و معادن کشور را تامین کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید