گل‌گهر

برگزاری کنگره شهدای ورزشکار شهرستان سیرجان

کدخبر : 62813

"کنگره شهدای ورزشکار شهرستان سیرجان" با نام "پهلوانان ماندگار" به همت روابط‌عمومی شرکت گل‌گهر و باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر، با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع‌) هرمزگان، جمعی از مسوولان اداری و لشکری استان و شهرستان، خانواده‌های معزز ۳۷ شهید ورزشکار شهرستان، معاونین و مدیران شرکت‌های مختلف منطقه گل‌گهر و قشرهای مختلف جامعه ورزش استان کرمان، در محل سالن چندمنظوره گل‌گهر برگزار گردید‌.

 "کنگره شهدای ورزشکار شهرستان سیرجان" با نام "پهلوانان ماندگار"  به همت روابط‌عمومی شرکت گل‌گهر و باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر، با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع‌) هرمزگان، جمعی از مسوولان اداری و لشکری استان و شهرستان، خانواده‌های معزز ۳۷ شهید ورزشکار شهرستان،  معاونین و مدیران شرکت‌های مختلف منطقه گل‌گهر و قشرهای مختلف جامعه ورزش استان کرمان، در محل سالن چندمنظوره گل‌گهر برگزار گردید‌.

در این مراسم باشکوه، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان شهدا را پهلوانان واقعی نامیدند و از این رو، نام این کنگره به نام "پهلوانان ماندگار" مزین شد.

سردار سالاری نیز با حسینی و زهرایی توصیف کردن شهدا و تاکید بر آن‌که برگزاری این کنگره و حضور حاضران به مدد عنایت شهدا امکان‌پذیر شده است، به تقدیر از ورزشکارانی پرداخت که در محضر خانواده‌ شهداء حضور یافته و زمین ادب را بوسه می‌زنند.

پخش تعدادی کلیپ از جمله کلیپ دیدار با خانواده معزز شهدا و ذکر خاطراتی از شهدا، اجرای نمایش صحنه‌‌ای به کارگردانیِ علی‌محمد رادمنش، مداحی، پخش کلیپ معرفی ۳۷ شهید ورزشکار شهید شهرستان و اجرای سرود مناسبتی، بخش‌های دیگر این کنگره بودند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از تندیس نصب‌شده‌ی ۳۷ شهید ورزشکار شهرستان سیرجان در محوطه باشگاه گل‌گهر با حضور مسوولان رونمایی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: