با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در پست بانک ایران تا پایان آذرماه؛

​۱۹ هزار و ۹۳۸ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد

کدخبر : 62857

بر اساس مفاد نهمین صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و گزارش اداره کل اعتبارات بانک، از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری ۲۸٫۳۴۷ میلیون ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به ۱۹ هزار و ۹۳۸ نفر پرداخت کرده است.

معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک نیز از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری، برای بیش از ۶۲ هزار و ۵۲۳ نوزاد متولد شده افتتاح حساب و کد شبای آنان به پنجره واحد ارسال شده و برای ۵۸ هزار و ۳۳۱ فقره حساب نوزادان واریزی انجام شده است و همچنین مبالغ۴۰ هزار و ۳۸۳ نوزاد افتتاح حساب شده، برای خرید صندوق‌های سرمایه‌گذاری به حساب شرکت کارگزاری بانک ملی واریز شده است.

بر اساس این صورتجلسه، اداره کل اعتبارات بانک نیز، از پرداخت تسهیلات ازدواج به ۱۱ هزار و ۱۹۲زوج جوان به مبلغی معادل ۲۲٫۷۵۹ میلیون ریال تا پایان آذرماه خبر داد و اعلام کرد: در همین بازه زمانی به هشت هزار و ۷۴۶ زوج، بیش از ۵٫۵۸۸ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت شده است.

بر اساس بند دیگری از صورتجلسه قرارگاه، اداره کل روابط عمومی با هدف فرهنگ‌سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در مراسم بیست و هشتمین سالگرد آغاز به کار بانک، از یک زوج جوان به نمایندگی از ۱۱ هزار زوجی که از پست بانک ایران تسهیلات دریافت کرده‌اند و از فرزند مکلف یکی از همکاران به نمایندگی از ۱۶۵ فرزند دختر و پسر کارکنان بانک که به سن تکلیف رسیده‌اند تقدیر و تجلیل کرد.

همچنین کلیپی با موضوع جوانی جمعیت در شبکه‌های اجتماعی وکانال بانک در پیام رسان بله پخش شده است.

بر اساس صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و در جهت اجرای برنامه‌های حمایتی و تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری همکاران طی آذرماه گذشته به ۱۰ نفر از کارکنان مبلغی معادل ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

بر اساس بند دیگری از صورتجلسه قرارگاه، مادران باردار در صورت درخواست و با تایید مدیریت های مربوطه نسبت به بررسی و اعلام وظایف ارجاعی، امکان استفاده از یک روز دورکاری در هفته طی چهار ماه را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید