منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

جلسه هماهنگی کمیته های نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام برگزار شد

کدخبر : 62876

جلسه هماهنگی کمیته های نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با حضور اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

 روسای کمیته های رسانه، تبلیغات و امور تشریفات، کمیته فنی و پشتیبانی، کمیته حمایتی، کمیته نمایش هوایی و کمیته امور بین الملل نخستین نمایشگاه صنعت  هوایی پیام گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری این نمایشگاه را ارایه کردند.

رییس نمایشگاه صنعت هوایی پیام و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز در این نشست ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی بین کمیته ها با هدف هر چه بهتر برگزار کردن این نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه که در سه بخش جانبی، نمایشگاهی و نمایش هوایی برگزار می شود، فرصتی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری و همکاری در صنعت هوایی کشور به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

اکبر قنبرپور با اشاره به اهمیت استفاده  از ظرفیت سازمان ها ونهادهای مرتبط ملی و استانی  در هر چه بهتر برگزار کردن نمایشگاه پیش روی گفت: از روسای کمیته های نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام انتظار می رود که با برنامه ریزی دقیق، منسجم و هماهنگ زمینه را برگزاری رویدادی بزرگ که در آن دستاوردها و توانمندی های صنعت هوایی کشورمان به نمایش گذاشته می شود فراهم کنند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند  ۱۴۰۲به میزبانی فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: