بیمه البرز

آیین رونمایی از سایت جدید بیمه البرز برگزار شد

کدخبر : 62938

​وب سایت جدید شرکت بیمه البرز همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با هدف توسعه تعامل با ذی نفعان و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات، با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت در آیین رونمایی از وب سایت جدید با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی اعلام کرد: هوشمندسازی، اصلاح و تکمیل زیرساخت های فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال از برنامه های اصلی بیمه البرز در سال جاری است بر همین اساس و با هدف پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان  وب سایت جدید بیمه البرز راه اندازی شد.

موسی رضایی با اشاره به این که عرضه طرح های نوین بیمه البرز همچون شوکا، شلر و بلوط و راه اندازی سامانه پرداخت خسارت آنلاین بدنه و ثالث خودرو حاکی از پویایی و انعطاف پذیر بودن فناوری اطلاعات در بیمه البرز است، گفت: بیمه البرز همیشه از پیشگامان استفاده از فناوری اطلاعات در ارایه خدمات به مشتریان بوده و در همین راستا سایت جدید را با رویکردی خلاقانه و با مدیریت علمی راه‌اندازی کرده تا ارایه خدمات متنوع خود را برای مشتریان تسهیل سازد.

محمد اخلاقی، مدیر فناوری اطلاعات بیمه البرز نیز در این آیین، گفت: پس از مطالعات و نیازسنجی‌های دقیق، سایت جدید با شکلی کاملا متفاوت و با رعایت استاندارها و الزامات ISQI راه‌اندازی شد تا بدین ترتیب مشتریان به ساده ترین روش بتوانند به سرویس ها و خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

وی افزود: در سایت جدید بیمه البرز که با استفاده از پیشرفته‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای موجود طراحی و راه‌اندازی شده است، اطلاعات در راستای بهبود کیفیت ارایه خدمات به صورت لحظه‌ای به روز می‌شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید