تأمین‌اجتماعی

بازدید نماینده مقام معظم رهبری از بیمارستان تأمین‌اجتماعی پیامبر اعظم (ص) و عیادت از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

کدخبر : 63217

در پی حادثه تروریستی هفته گذشته در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که به‌عنوان نماینده اعزامی از سوی مقام معظم رهبری و برای دیدار با خانواده‌های شهدای این حادثه به استان کرمان سفر کرده است، از مجروحان این حادثه در بیمارستان تأمین‌اجتماعی پیامبر اعظم (ص) کرمان عیادت کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به نقل از اداره‌روابط‌عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی که با همراهی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه شهر کرمان در این بیمارستان حاضر شده بود، سلام و دعای خیر مقام معظم رهبری را به حادثه‌دیدگان این جنایت تروریستی ابلاغ کرد.

براساس این گزارش، از لحظات ابتدایی این حادثه تروریستی، کلیه امکانات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان کرمان برای پذیرش و درمان مصدومان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در آماده‌باش کامل بودند و 97 نفر از مجروحان حادثه در این بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

به‌دنبال حادثه تروریستی کرمان و کشتار کور زائران مزار مطهر سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی، سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن اعلام آماده‌باش به تمامی مراکز درمانی خود در شهر کرمان، با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد. همچنین با تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر آمادگی کامل مراکز درمانی زیرمجموعه و خدمت‌رسانی مؤثر به مصدومان این حادثه تروریستی، در همان ساعات نخستین پس از واقعه، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی طی دستوری اعلام کرد کلیه خدمات درمانی مجروحان این حادثه تروریستی در مراکز درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که توسط عوامل گروه تروریستی داعش انجام شد، خانم زهرا برهان‌نژاد، از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به شهادت رسید. خانم برهان‌نژاد مسئول حراست بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند بود که در مسیر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در بمب‌گذاری تروریستی؛ به همراه تعدادی دیگر از هموطنان به شهادت رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: