بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

کیوبانک محصول برتر رویداد تراکنش شد

کدخبر : 63391

دومین جشنواره انتخاب محصولات برتر (Fintex) همزمان با افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد و «کیوبانک» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان یکی از محصولات برتر این جشنواره معرفی شد.

این جشنواره که به عنوان بخشی از مراسم افتتاحیه نهمین رویداد تراکنش ایران برگزار می‌شد برگزیدگان خود را در حضور مدیران و فعالان صنعت مالی کشور معرفی کرد. مدال محصول برتر جشنواره Fintex به «کیوبانک» بانک قرض‌الحسنه ایران اهدا شد.

کمیته فنی جشنواره انتخاب محصولات برتر با عضویت ۱۴ تن از متخصصان و مدیران اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، وظیفه ارزیابی اولیه ثبت‌نام‌کنندگان و پذیرش نهایی محصولات رسیده به جشنواره(Fintex)، گروه‌بندی ثبت ‌نام‌کنندگان و مطالعه و بررسی مطالب کتاب «محصولات فناورانه سال» را بر عهده داشتند. هیأت داوران نیز با حضور ۱۲ تن از مدیران عالی و متخصصان برجسته این حوزه، برگزیدگان نهایی جشنواره را انتخاب کردند.

کیوبانک از زبان مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره این محصول نوآورانه گفت: کیوبانک با رویکرد دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت فین‌تک‌ها طراحی شده و در واقع به دنبال توسعه ظرفیت‌های جدید در کسب‌وکارها با زیرساخت فناورانه در کشور است؛ تا با یک یک تغییر نگرش سنتی به مدرن در مدل کسب‌وکارها، این ظرفیت‌های جدید بروز و ظهور پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه کیوبانک به‌عنوان یک نوع بانک جدید قطعاً مخاطبان بسیاری خواهد داشت، افزود: این محصول همچنین برای نسل z جذابیت بالایی خواهد داشت و برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه در میان کودکان و نوجوانان در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: «کیولند» یا سرزمین قرض‌الحسنه محصول دیگر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که در نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی خواهد شد. مردم می‌توانند با این محصول جدید بسیاری از کالاها و خدمات را به پشتوانه وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

کیوبانک فراتر از یک بانک

کیوبانک در حقیقت یک بانک تمام دیجیتال است و افزون بر آن با گشودن مسیری نوین به روی کسب‌وکارها علاوه بر خدمات بانکی خدمات دیگری از جمله بیمه، بازار سرمایه، گردشگری را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است غرفه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران واقع در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش تا بیستم دی ماه ۱۴۰۲ پذیرای علاقه‌مندان صنعت بانک و پرداخت کشور خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: