بیمه ایران

​معرفی ظرفیت صنعت بیمه در دیدار با بازرگانان استان سمنان

کدخبر : 63568

​در ادامه برنامه های سفر به استان سمنان شریفی مدیرعامل بیمه ایران به همراه مدیرکل استان و هیات همراه با حضور در اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی استان با بازرگانان و اعضاء اتاق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با هدف تبیین نقش گروه مالی بیمه ایران در اقتصاد ملی و منطقه ای انجام شد دو طرف بر لزوم همکاری بیشتر برای استفاده از ظرفیتهای بیمه ای و پوشش ریسک های تولیدی و صنعتی تاکید کردند.

شریفی مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به ضعف شناخت از ظرفیتهای صنعت بیمه ،که در میان  بخش  دولتی وخصوصی وجود دارد گفت :هدف از حضور در اتاق استانها معرفی این ظرفیت‌ها نه فقط برای بیمه ایران بلکه برای کل صنعت می‌باشد.

رییس هیات مدیره در پاسخ به ایراداتی که به نرخ های حق بیمه بالای بیمه ایران گرفته میشود تاکید کرد:از صاحبان صنایع درخواست میکنم در زمان انتخاب بیمه گر بررسی کنند آیا بیمه گر توانایی پرداخت به موقع خسارت را دارد ؟در بیمه ایران دنبال پرداخت خسارت بی‌کیفیت نیستیم اما تاکید داریم خسارت واحد‌های تولیدی را سریع پرداخت کنیم برای همین دستورالعمل پرداخت علی الحساب خسارت را تصویب کردیم و در جهت دستور وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی  تفویض اختیار و انجام سریعتر امور را در دستور کار داریم.

مدیرعامل بیمه ایران اضافه کرد:بیمه ایران علاقمند است با رعایت آیین نامه سرمایه گزاری و با مشارکت بخش خصوصی سرمایه گزاری در حوزه های سودآور و با بازدهی سریع و میان مدت را آغاز نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: