بانک شهر

استقبال شهروندان از نسخه ارتقاء یافته "همراه‌شهر پلاس" / تعداد کاربران از یک میلیون و 500 هزار نفر گذشت

کدخبر : 63722

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال مشتریان این بانک از نسخه ارتقاء یافته "همراه‌شهر پلاس"، گفت: تعداد کاربران این نرم افزار کاربردی از یک میلیون و 500 هزار نفر گذشته است.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، حسام حبیب اله با بیان اینکه بانک شهر در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی توانسته خدمات بانکی کاربردی را از طریق نرم افزار "همراه شهر پلاس" ارائه کند، تصریح کرد: این نرم‌افزار براساس پروتکل های امنیتی و رعایت ضوابط ابلاغی بانک مرکزی، بالاترین امنیت را برای کاربران فراهم کرده است.

حبیب اله به ارتقاء نسخه نرم افزار همراه شهر پلاس با هدف تسهیل ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: در نسخه امکاناتی مانند: افتتاح حساب آنی انواع سپرده، صدور آنی کارت برای مشتریان جدید و خدمات چک صیادی (ازجمله عودت و استعلام عودت چک) اضافه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک و از طریق این نرم افزار ممکن شده است، خاطرنشان ساخت: در خواست های ارائه شده در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی می شود؛ همچنین تاکنون بیش از 300 فقره تسهیلات پرداخت شده است.

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: همراه‌شهر پلاس دارای ویژگی های منحصر بفرد در ارائه خدمات بانکی غیر حضوری بوده و از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات، همانند هوش مصنوعی و یکپارچه بودن خدمات بهره می برد.

این گزارش می افزاید، دسترسی به نسخه IOS , Android و تحت وب (مناسب برای انواع تلفن همراه) "همراه شهر پلاس" از طریق سایت بانک شهر به نشانی: ‌http://Shahr-Bank.ir ممکن است.

همچنین شهروندان می توانند با ارسال عدد 5 به شماره 200035 لینک دانلود و نصب همراه شهر پلاس را دریافت کنند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید