تامین سرمایه لوتوس پارسیان

تامین مالی 35هزار میلیاردی شرکت مخابرات ایران با مشاوره «لوتوس»

کدخبر : 64950

شرکت مخابرات ایران با مشاوره تامین سرمایه لوتوس پارسیان، مبلغ 35هزار میلیارد ریال اوراق اجاره در بورس اوراق بهادار تهران منتشر می‌کند.

شرکت مخابرات ایران با مشاوره تامین سرمایه لوتوس پارسیان، مبلغ 35هزار میلیارد ریال اوراق اجاره در بورس اوراق بهادار تهران منتشر می‌کند.

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان به عنوان مشاور تامین مالی شرکت مخابرات ایران، موفق به کسب مجوزهای لازم برای انتشار 35 هزار میلیارد ریال اوراق اجاره برای شرکت مخابرات ایران شده است که در روز ‌شنبه مورخ 14 بهمن ماه 1402 در بورس اوراق بهادار تهران به روش حراج پذیره نویسی خواهد شد.

 تامین سرمایه لوتوس پارسیان، بر این اساس، قرار است از روز ‌شنبه مورخ 14 بهمن ماه لغایت روز دوشنبه مورخ 16 بهمن ماه 1402، مبلغ 35هزار میلیارد ریال اوراق اجاره شرکت مخابرات ایران به مدت سه روز کاری از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه عمومی شود.

تامین سرمایه لوتوس پارسیان مشاور عرضه برای تامین مالی مخابرات ایران است و سازمان حسابرسی، به عنوان حسابرس این اوراق تعیین شده‌ است. همچنین، ضمانت این اوراق بر عهده بانک تجارت است. این اوراق با عاملیت کارگزاری پارسیان و به شیوه قیمت بازار (روش حراج) عرضه می‌شود.

 تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق را کنسرسیومی از شرکت‌های تامین سرمایه بر عهده دارند. بر این اسا، تامین سرمایه لوتوس پارسیان تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی مبلغ 20 هزار میلیارد ریال را در نماد "صخابر 611"، تامین سرمایه تمدن تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی مبلغ 5 هزار میلیارد ریال را در نماد "صخابر 061"، تامین سرمایه دماوند تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی مبلغ 5 هزار میلیارد ریال را در نماد "صخابر 61"، تامین سرمایه کاردان تعهد پذیره‌نویسی  و بازارگردانی مبلغ 3 هزار میلیارد ریال را در نماد "صخابر 06" و تامین سرمایه بانک ملت تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی مبلغ 2 هزار میلیارد ریال را در نماد "صخابر 006"برعهده دارند.

مدت این اوراق 4 ساله و تاریخ سررسید آن 1406/11/14 است. نرخ بازده این اوراق 23 درصد و مواعد پرداخت سود سه ماه یک بار تعیین شده است. معاملات ثانویه این اوراق پس از اتمام پذیره‌نویسی و با اعلام بورس در بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود. دارندگان و متقاضیان خرید می‌توانند از طریق کارگزاران عضو بورس اقدام به خرید یا فروش اوراق کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: