گزارش نبض بورس از فعالیت ماهانه و عملکرد 10 ماهه بانک پاسارگاد؛

رشد 66درصدی درآمد بانک پاسارگاد در 10 ماهه سال‌جاری

کدخبر : 65173

بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه دی‌ماه‌1402 در کدال، درآمد شناسایی شده خود را در 10 ماهه سال‌جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل 66‌درصد رشد اعلام کرد.

 

 بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" در گزارش ماهانه منتهی به 30دی‌ماه1402 در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد، اوراق بدهی و درآمد سرمایه‌گذاری را ارائه می‌کند. 

بر اساس این گزارش، مجموع درآمد محقق شده از گزینه‌های مذکور در 10 ماهه سال‌جاری معادل 88 هزار میلیارد تومان است و با توجه به درآمد 53 هزار میلیارد تومانی آن در 10 ماهه مشابه در سال‌1401، نشان از رشد درآمد 66‌درصدی در سال‌جاری دارد.

تسهیلات اعطایی بیشترین گزینه درآمدی این بانک در 10‌ماهه سال‌جاری با رقمی معادل 82 هزار میلیارد تومان و سپس درآمد کارمزد با رقمی معادل 4 هزار میلیارد تومان گزارش می‌شود.

همچنین در گزارش منتشر شده، درآمد عملیاتی محقق از تسهیلات اعطایی، درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد و اوراق بدهی در دی ماه سال‌جاری معادل 7.688 میلیارد تومان است که تسهیلات اعطایی با بیشترین گزینه درآمدی معادل 7.147 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده‌است.

وضعیت تسهیلات اعطایی از فروش خدماتی مانند اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده است. 

درآمد کارمزدها دومین و بیشترین گزینه درآمدی بانک پاسارگاد در دی ماه بوده که درآمدی معادل 425 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.  

درآمد سپرده‌گذاری گزینه دیگر درآمدی این بانک به شمار می‌رود که در دی ماه، 42 میلیارد تومان و درآمد اوراق بدهی نیز معادل 75 میلیارد تومان به ثبت رسیده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید