تامین سرمایه لوتوس پارسیان

تامین مالی 5هزار میلیارد ریالی شرکت اروند پیشرو

کدخبر : 65226

شرکت اروند پیشرو، مبلغ 5هزار میلیارد ریال اوراق مرابحه در فرابورس ایران منتشر می‌کند.

شرکت اروند پیشرو، مبلغ 5هزار میلیارد ریال اوراق مرابحه در فرابورس ایران منتشر می‌کند.

 تامین سرمایه لوتوس پارسیان، بر این اساس، قرار است از روز چهار‌شنبه مورخ 18 بهمن ماه لغایت روز دوشنبه مورخ 23 بهمن ماه 1402، مبلغ 5هزار میلیارد ریال اوراق مرابحه شرکت اروند پیشرو به مدت سه روز کاری از طریق فرابورس ایران عرضه عمومی شود.

ضامن این اوراق بانک تجارت است و موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشامنش، به عنوان حسابرس این اوراق تعیین شده‌ است. همچنین، عامل پرداخت این اوراق بر عهده شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است. این اوراق با عاملیت شرکت کارگزاری مفید و به شیوه قیمت بازار (روش حراج) عرضه می‌شود.

 تعهد پذیره‌نویسی اوراق را شرکت‌ تامین سرمایه لوتوس پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری ثابت حامی و صندوق سرمایه‌گذاری ثابت آوند مفید بر عهده دارند و بازارگردانی این اوراق نیز بر عهده شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی مفید است. بر این اساس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی مبلغ 2 هزار میلیارد ریال را در نماد "پیشرو 051"، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی مفید بازارگردانی مبلغ 3 هزار میلیارد ریال را در نماد "پیشرو 052"، صندوق سرمایه‌گذاری ثابت حامی تعهد پذیره‌نویسی مبلغ 2هزار میلیارد ریال و صندوق سرمایه‌گذاری ثابت آوند مفید تعهد پذیره‌نویسی مبلغ 1 هزار میلیارد ریال را بر عهده دارند.

مدت این اوراق 3 ساله و تاریخ سررسید آن 18/11/1405 است. نرخ بازده این اوراق 23 درصد و مواعد پرداخت سود سه ماه یک بار تعیین شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: