بنادر و فرودگاه های کیش

برگزاری نخستین جلسه نشست هم اندیشی کمیته فرعی حمل و نقل هوایی با ایرلاین ها

کدخبر : 65395

مدیرکل فرودگاه کیش در نشست هم اندیشی با نمایندگان ایرلاین ها بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و جلب رضایتمندی حداکثری گردشگران نوروزی سال 1403 تاکید کرد.

مدیرکل فرودگاه کیش در نشست هم اندیشی با نمایندگان ایرلاین ها بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و جلب رضایتمندی حداکثری گردشگران نوروزی سال 1403 تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، رئیس کمیته فرعی حمل و نقل هوایی ستاد نوروزی با بیان این که اقتصاد کیش بر اساس سیاست گذاری های انجام شده در حوزه گردشگری محور تبیین شده و هر چه گام های موثری در این زمینه برداشته شود بر جذب گردشگران از اقصی نقاط کشور تاثیر گذار خواهد بود، گفت: در ایام نوروز سال ۱۴۰۳؛ جزیره کیش با برخورداری از شرایط آب و هوایی مطلوب مقصد گردشگری شمار زیادی از مسافران از سراسر کشور خواهد بود از این رو باید تدابیر لازم در خصوص افزایش پرواز ها به مقصد جزیره اندیشیده شود.

زمانی، با قدردانی از تعامل و همکاری ایرلاین های فعال در جزیره کیش بر نقش موثر این شرکت ها در میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: با کمک روسای ایستگاه های مستقر در جزیره کیش به طور حتم می توانیم همچون سال های گذشته خدمات مطلوبی را به گردشگران ارائه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اهمیت مسیرهای دسترسی تاکسیرانی و حمل و نقل کیش اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در حوزه ترافیک شهری اصل مشتری مداری در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیته فرعی حمل و نقل هوایی ستاد نوروزی سال ۱۴۰۳ ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن با بهره گیری از تجهیزات هوشمند را یکی از ویژگی های مهم فرودگاه جزیره کیش برشمرد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه تعداد پروازها رو به افزایش است بنابراین ضروریست در این زمینه برنامه های راهبردی تدوین شود.

نصراله زمانی، رعایت نظم و انظباط  به ویژه استفاده از لباس های متحد الشکل توسط نیروهای انسانی مستقر در حوزه های مختلف فرودگاه بین المللی کیش را مهم و مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و ورود مسافران نوروزی به کیش باید برنامه ریزی لازم در خصوص پذیرایی از گردشگران در دستور کار قرار گیرد.

زمانی ضمن ابراز خرسندی از وضعیت سوخت رسانی در فرودگاه بین المللی کیش، گفت: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده و استفاده از تجهیزات موجود در فرودگاه در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مسافران نوروزی باید این مهم مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

گفتنی است نشست هم اندیشی که روز شنبه ۲۱ بهمن در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش با حضور روسای ایستگاه های هواپیمایی مستقر در فرودگاه کیش برگزار شد موضوعاتی همچون تامین نیروی انسانی، فرایند سوخت رسانی، راه اندازی دفاتر فروش ایرلاین ها، مشکلات ارتباطاتی، گیت های خروج، تعبیه تلفن های داخلی پشت کانتر، بررسی و بازدید روزانه آسانسورها و…” مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: