جشن انقلاب به میزبانی نخستین بوستان بانوان قشم برگزار شد

نخستین بوستان بانوان قشم، میزبان برپایی جشن پیروزی انقلاب با حضور بانوان همیشه در صحنه جزیره شد.

کدخبر : 65401

جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران صبح امروز 21 بهمن ماه به میزبانی نخستین بوستان بانوان قشم و با حضور بانوان جزیره برگزار شد.

جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران صبح امروز 21 بهمن ماه به میزبانی نخستین بوستان بانوان قشم و با حضور بانوان جزیره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فاطمه باقری، مشاور مدیرعامل و امور بانوان سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز به کار نخستین بوستان بانوان قشم، برگزاری این جشن را فرصتی برای معرفی ظرفیت های بوستان، باهدف توسعه فردی و ارتقا توانمندی های بانوان قشم دانست.

وی افزود: بوستان بانوان قشم میعادگاهی برای بانوان جزیره و محلی برای عرضه پتانسیل های زنان و دختران قشم در حوزه های هنری، فرهنگی، کارآفرینی و توانایی های بومی- محلی است.

باقری تقویت باورمندی و ارزش های زنانه به کمک بانوان توانمند جزیره را از دیگر اهداف این بوستان خواند و گفت: بوستان بانوان قشم از امروز پذیرای تمامی بانوان قشم با هرگونه استعدادی در بخش های فرهنگی، آموزشی، علمی و ... می باشد.

گفتنی است، جشن پیروزی انقلاب به میزبانی نخستین بوستان بانوان قشم با برنامه های متنوعی همچون، شعرخوانی بانوان شاعر، خاطره گویی مادر شهید، مسابقه و تقدیر و تشکر از بانوان فعال همراه بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: