بانک مسکن

روند پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی سرعت گرفت

کدخبر : 65468

مدیرعامل بانک مسکن ازانعقاد قرارداد تسهیلاتی ۳۲۸ هزار و ۸۲۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی تا پایان هجدهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن با بیان این خبر گفت: بانک مسکن در راستای اجرای رسالت دولت محترم و سیاست های نظام جمهوری اسلامی درخصوص توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون با ۳۲۸ هزار و ۸۲۴ واحد مسکونی قرارداد ساخت به مبلغ بیش از ۱۴۰ همت به امضا رسانده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی در حدود ۷۶۵ هزار و ۲۷۱میلیارد ریال برای ساخت ۳۰۸هزار و ۸۰۹ واحد مسکونی افزود: ۳۵درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص جزییات پرداخت این تسهیلات به متقاضیان گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا هجدهم بهمن ماه سال جاری؛ تعداد یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۴۲ نفر افتتاح حساب کرده اند.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکت های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت به رونق و توسعه بخش مسکن موفق تر از قبل عمل کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: