در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران:

نخستین نشست نمایندگی های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در خارج از کشور برگزار شد

کدخبر : 65527

نخستین جلسه توجیهی و نشست تخصصی نمایندگان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کشورهای خارجی با حضور محمدحسین صوفی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این نشست در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، با حضور مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و نمایندگان کانون به صورت برخط و حضوری در محل غرفه کانون در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، برگزار شد.

محمدحسین صوفی در این نشست بر لزوم تلاش برای جذب گردشگران خارجی در دوره جدید فعالیت های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی توسط نمایندگی های خارج از کشور تأکید و تصریح کرد: صدور گواهی نامه بین المللی برای ایرانیان در خارج از کشور و معرفی بیشتر ظرفیت های سرمایه گذاری و جاذبه های بی شمار گردشگری، فرهنگی و تاریخی به جهانگردان خارجی از مهمترین وظایف این نمایندگی ها خواهد بود.

او افزود: از دیگر وظایفی که بر عهده نمایندگان خارجی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است می توان به برگزاری رالی های بین المللی و مشارکت در توسعه فعالیت های گردشگری و اتومبیلرانی در خارج از مرزهای کشور اشاره کرد.

کشورهای چین، ژاپن، ارمنستان، روسیه، کانادا، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، آلمان، عراق، ترکیه، کانادا و سوئد، کشورهایی هستند که نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در آنها ایجاد شده است.

غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره ۱۶ در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ ازساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ پذیرای علاقه مندان به فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید