در ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ اعلام شد

رشد ۶۵ درصدی ساخت داخل در پتروشیمی نوری/ ساخت تجهیزات ثابت نوری به یک شرکت ایرانی واگذار شد

کدخبر : 65546

شرکت پتروشیمی نوری طراحی و ساخت تجهیزات ثابت موردنیاز را به شرکت فاتح صنعت کیمیا واگذار کرد.

شرکت پتروشیمی نوری طراحی و ساخت تجهیزات ثابت موردنیاز را به شرکت فاتح صنعت کیمیا واگذار کرد.

قرارداد طراحی و ساخت تجهیزات ثابت شامل مبدل‌های حرارتی، مخزن تحت‌فشار و تاور مربوط به طرح بازیابی گازهای فلر و تولید سولفات آمونیوم پتروشیمی نوری در دومین روز از نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با حضور علی عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بین تقی صانعی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری و مهدی قطبی، مدیرعامل شرکت فاتح صنعت کیمیا امضا شد.

تقی صانعی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری در آیین امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به شرایط تولید مطلوب در این مجتمع پتروشیمی اظهار داشت: سهم ساخت داخل در پروژه‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی نوری در چند سال اخیر از ۲۰ درصد هم‌اکنون به ۸۵ درصد رسیده است که نتیجه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی است.

وی با قدردانی از برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: شرکت پتروشیمی نوری به طور هدفمند به‌منظور استفاده از توانمندی شرکت‌های داخلی در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری ارزش این قرارداد را حدود ۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

مهدی قطبی، مدیرعامل شرکت فاتح صنعت کیمیا نیز با قدردانی از اعتماد شرکت پتروشیمی نوری و گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به شرکت‌های داخلی، خاطرنشان کرد: شرکت فاتح صنعت کیمیا تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو با هلدینگ خلیج‌فارس قرارداد همکاری داشته است و تقریباً در تمام پروژه‌های پتروشیمی و پالایشگاهی و بالادستی ۱۵ سال اخیر حضور داشته است.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: