بانک رفاه کارگران

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

کدخبر : 65621

​نخستین جشنواره ملی امتداد که با هدف شناسایی و تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و اجتماعی برگزار شد، با درخشش روابط‌عمومی‌ بانک رفاه کارگران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در مراسم پایانی این جشنواره که روز شنبه 28 بهمن ماه با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد، روابط عمومی بانک رفاه موفق به کسب مقام اول در بخش‌های "انتشارات و تبلیغات" و "پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی" و مقام دوم در بخش‌های "سایت و زیرپورتال"، "چند رسانه‌ای" و "شبکه‌های اجتماعی" شد.  

بر اساس این گزارش، به پاس تلاش‌های ارزنده و خدمات شایسته در حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های روابط عمومی به‌ویژه در عرصه‌های اطلاع‌رسانی، پاسخگویی به مردم، جهاد تبیین، ارتقای بینش جامعه و تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم، دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز به عنوان "مدیر حامی روابط عمومی" معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. 

شایان ذکر است، نخستین دوره جشنواره ملّی امتداد با شعار «امتداد خدمت، انعکاس حقیقت» در سه بخش روابط‌عمومی تمامی دستگاه‌های تابعه، روابط‌عمومی ادارات‌کل اجرایی استانی و روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار ‌شد. 

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی روابط‌عمومی‌های فعال، خلاق، موفق و مؤثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد انگیزه و بسترسازی رقابت سالم و سازنده، هم‌افزایی، هم‌اندیشی و تبادل تجارب کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی‌ها و افزایش میزان اثربخشی فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط‌عمومی‌ها و کمک به تولید، تأمین و ارائه محتوای با کیفیت برگزار ‌شد.

گفتنی است، در نخستین دوره جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برترین‌های حوزه عکس، چند‌رسانه‌ای(تیزر، کلیپ و موشن‌گرافیک)، اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی(پوستر، بنر، بیلبورد، اینفوگرافیک، بروشور، کتاب، نشریه، بولتن داخلی و ویژه‌نامه)، تولید محتوای رسانه‌ای‌(خبر، یادداشت، گفت‌وگو، گزارش)، وب‌سایت/ زیرپورتال، شبکه‌های اجتماعی، پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی، پاسخگویی رسانه‌ای، پیوست رسانه‌ای، مستندسازی رویداد و مدیر حامی روابط عمومی معرفی و تقدیر شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: