با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حال برگزاری است؛

​گردهمایی خانواده شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی در مشهد مقدس

کدخبر : 65856

گردهمایی خانواده‌های شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ شهادت و تجلیل از مقام شهید و خانواده شهدا، در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، خانواده بزرگ کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور در مقاطع مختلف پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، دفاع از حرم، دفاع از سلامت و دفاع از امنیت تاکنون 83 شهید سرافراز را به نظام اسلامی تقدیم کرده است.

آخرین شهید خانواده کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی شهیده زهرا برهان‌نژاد از کارکنان بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند بود که در حادثه تروریستی بمب‌گذاری عوامل داعش در مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه مادرش به شهادت رسید.

براساس این گزارش، گردهمایی خانواده شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی هر ساله با رویکرد زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای گرانقدر و تجلیل از خانواده‌های صبور و ایثارگر شهدا برگزار می‌شود که در پی شیوع بیماری کرونا برای سه سال به تأخیر افتاده بود.

احسان قوچی‌بیک، رئیس اداره هماهنگی امور ایثارگران سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اشتغال تعداد زیادی همکار ایثارگر و خانواده محترم شهدا و ایثارگران در این سازمان گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی که یک سازمان اجتماعی و در خدمت بیش از 45 میلیون نفر از بیمه‌شدگان و بازنشستگان عزیز و خانواده‌های آنان است، در برنامه‌های فرهنگی نیز هم در سطح اقشار تحت پوشش و هم در میان کارکنان سازمان فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای دارد و پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و ترویج آموزه‌های اسلامی و انقلابی، زمینه‌ساز برکت و توفیق این سازمان در اجرای مأموریت‌های تخصصی سازمان است.

وی افزود: در جریان این گردهمایی، با حضور بیش از 120 نفر خانواده معظم شهدای سازمان و نیز مدیران عالی سازمان تأمین‌اجتماعی، از صبر، استقامت و ایثار خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل خواهد شد. همچنین این گردهمایی، فرصتی فراهم آورده است اطلاعات جامعی از شهدای گرانقدر سازمان و خانواده آنان در قالب انجام گفت‌وگوهای تصویری گردآوری شود. زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الائمه امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های خانواده‌های معظم شهدا در جریان این گردهمایی است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای اعزام خانواده شهدای ساکن استان خراسان رضوی به زیارت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) – شاهچراغ – در شیراز و برگزاری کنگره ملی شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی؛ برنامه‌های آتی اداره هماهنگی امور ایثارگران سازمان تأمین‌اجتماعی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید