بانک صنعت و معدن

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج)

کدخبر : 65884

​دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن در متن این پیام آمده است:

پانزدهم شعبان، سالروز ولادت با سعادت و پربرکت دوازدهمین اختر آسمان امامت و ولایت و یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، نوید ظهور عدل و داد است که امید مستضعفان جهان و یاریگر تمامی مظلومان و ستمدیدگان خواهد بود و روزی بساط ظلم و ستم را برمی چیند و پیام دوستی و مودت را در جهان طنین انداز می سازد.

اراده الهی بر این قرار گرفته که وجود پاک و مطهر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) نقطه پایانی بر تمام زشتی ها و پلیدی ها باشد و ما شیعیان با انتظار ظهور زمینه ساز آن روزی هستیم که صالحان وارثان زمین خواهند بود. 

بدون تردید، ایام پربرکت ماه شعبان فرصت مغتنم و مقدمه ای برای بهره مندی از ماه مبارک رمضان و مهیا شدن برای مستفیض شدن از برکات ارزشمند آن است.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) و تمامی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به خصوص همکاران گرامی مدیریت حراست، فرا رسیدن نیمه شعبان و خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) را به ملت شریف ایران به ویژه همکاران ارجمندم در مجموعه بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ تعجیل در ظهور ایشان را مسئلت دارم؛ امید آنکه همه ما در زمره سربازان واقعی امام زمان(عج) باشیم و در سایه عنایات آن حضرت، توفیق خدمت صادقانه نصیبمان گردد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: