مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران:

با مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده ایران تضمین می‌شود

کدخبر : 65975

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: آینده کشور در گروی حضور متعهدان و متخصصان در مجلس شورای اسلامی است که این امر با مشارکت حداکثری و بصیرت محقق خواهد شد.

 روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تاکید کرد: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، بار دیگر نقش مردم در تعیین سرنوشت خود بیش از پیش پررنگ شده و از همین رو انتخابات نقطه عطفی در عرصه سیاسی، اقتصادی و اقتدار کشورمان است.

کریم‌نژاد با تاکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری «مجلس حرکت دولت را اولا ریل‌گذاری می‌کند، بعد با اختیاراتی که قانون اساسی داده که از جمله‌اش تحقیق و تفحص است که در قانون اساسی تصریح شده می‌تواند تضمین کند که این حرکت انجام بگیرد» تصریح کرد: حضور ما پای صندوق‌های رای فرصتی برای تعیین آینده کشور و سرنوشت فرزندان ماست.

مدیرعامل ایمپاسکو عنوان کرد: بدون شک یک مجلس قدرتمند نشات گرفته از انتخابات پرشور است و از همین رو وظیفه تک تک ما این است که حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور ما در صحنه انتخابات به عنوان یکی از ارکان اساسی انقلاب اسلامی ایران، تبیین کننده مسیر درست تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و به خصوص بخش معدن و صنایع معدنی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: