سنگ آهن سنگان

افزایش تولید در کنار افزایش مشارکت مردم و ایجاد اشتغال با کمک بخش خصوصی از مهمترین اهداف بزرگترین معدن سنگ آهن کشور

کدخبر : 66845

علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان گفت: در کنار افزایش تولید افزایش مشارکت و اشتغال مردم بومی شهرستان خواف با کمک بخش خصوصی از مهمترین اهداف بزرگترین معدن سنگ آهن کشور است.

علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان  گفت: در کنار افزایش تولید افزایش مشارکت و اشتغال مردم بومی شهرستان خواف با کمک بخش خصوصی از مهمترین اهداف بزرگترین معدن سنگ آهن کشور است.

وی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان خواف با اشاره به مهمترین راهبردهای مجتمع در سال جاری افزود: پیشبرد اهداف اکتشافی، استخراجی و تولید هرچه بیشتر سنگ آهن در اولویت کار این مجتمع در سال پیش رو خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر انجام برخی مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع نیز خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تسهیل جاده‌های مواصلاتی شهرستان وظیفه اصلی وزارت راه و شهرسازی است، اما توافقاتی بین شرکت‌های صنایع معدنی و وزارت راه و شهرسازی انجام شده و بهبود زیرساخت‌های منطقه از قبیل تامین آب، برق، گاز، تسهیل مسیرهای مواصلاتی به معادن و مناطق معدنی این محدوده در حال انجام است.

رسولیان در پایان با اشاره به شعار سال نیز تاکید کرد: وظیفه اصلی ما تحت عنوان مسئولین حاضر در منطقه، پیشبرد سخن مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی‌بر افزایش تولید و مشارکت بیشتر مردم است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: