بانک مسکن

پیام تبریک دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرا رسیدن عید فطر

کدخبر : 67115

دکتر سید عباس حسینی مدیر عامل بانک مسکن در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در پیام دکتر سید عباس حسینی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آغاز ماه شوال آمده است:

«اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوت»

عید سعید فطر؛ عید پاسداشت و تکریم مؤمنان خداجویی است که با تهذیب و تزکیه نفس به توفیق عبودیت و بندگی خالصانه دست یافتند و با سلاح پر قدرت نماز، قرآن و عمل صالح در برابر هواهای نفسانی و وسوسه‌های شیطانی ایستادند.

عید باشکوه فطر؛ عید پاداش روزه داران باتقوا و شایسته‌ای است که مشتاقانه به ندای پروردگارشان لبیک گفتند و در برابر دستورات حکیمانه ایزد منان، سر تسلیم فرود آوردند.

عید فرخنده فطر؛ عید بدرقه ماه رمضان با چشمان اشکبار روزه‌داران واقعی و استقبال از هلال نقره‌ای ماه شوال با تبسم لب‌های بندگان مخلصی است که عهد و میثاقی شیرین با فطرت خود برای نیک اندیشیدن و زیستن بسته‌اند. از این رو خداوند بخشنده مهربان را شاکریم که بار دیگر توفیق بندگی و فرصت بهره مندی از خوان گسترده ضیافت الهی را در تقدیرمان مقدر ساخت تا به واسطه نجواهای عارفانه سحری و لیالی قدر و برکت تلاوت آیات نورانی وحی، غبار و زنگار معصیت و غفلت را از دل‌های خود بزداییم و به نور ایمان صیقل دهیم.

اینجانب با عرض تبریک حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و همراهان همیشگی و محترم بانک مسکن و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، سلامتی، عزت و سربلندی همگان از درگاه احدیت، مراتب سپاس و امتنان خود را از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران عزیز روزه‌دار در ارایه خدمات صادقانه به مشتریان وفادار در ماه پر خیر و برکت رمضان و ایام نوروز ابراز می‌نمایم.

امیدوارم که به لطف و عنایت حضرت حق، بتوانیم آثار و برکات بی نظیر خودسازی و تهذیب نفس را در وجودمان زنده نگه داریم و این توشه گرانبهای برگرفته از یک ماه بندگی و عبودیت خالصانه را به سلامت به سرمنزل مقصود برسانیم.

ان شاءالله

سید عباس حسینی

   

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: