رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در غرفه فولاد اکسین خوزستان:

تحریم‌ها را بی اثر‌ کرده‌ایم / فولاد اکسین خوزستان مایه مباهات است

کدخبر : 67815

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: حضور فولاد اکسین در بازارهای بین المللی و صادرات محصولات به کشورهای مختلف جهان مایه مباهات و افتخار است.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: حضور فولاد اکسین در بازارهای بین المللی و صادرات محصولات به کشورهای مختلف جهان مایه مباهات و افتخار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان،دکتر جلیلی با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در خصوص نقش برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در کشور در راستای تحریم ناپذیری، اظهار کرد: نمایشگاه ها نقش بسیار مثبتی در بحث توسعه صادرات دارند و می توانند نقش بسیار پررنگی در جهت توسعه صادرات محصولات غیر نفتی ایفا کنند.

وی افزود: در سراسر کشور بالغ بر ۳۵ سایت نمایشگاهی وجود دارد که سالانه نمایشگاه‌های متعددی را در جهت معرفی محصولات تولیدی داخل و شناساندن این تولیدات به بازارهای خارجی برگزار می کنیم. 

جلیلی در خصوص تحریم های ظالمانه دشمنان عنوان کرد: چندین سال است که تحریم هستیم اما برگزاری چنین رویدادهایی مثل ایران اکسپو ۲۰۲۴ میتوانند نقشی بسیار موثر در دور زدن تحریم ها داشته باشند و توسعه صادرات کمک کنند.

 

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان اینکه حضور قدرتمند شرکت فولاد اکسین خوزستان در عرصه صادرات ایران مایه افتخار ما است، خاطرنشان کرد: اینکه یک شرکت توانمند داخلی تولیدات خاصی دارد که مورد نیاز جهان است و می تواند این تولیدات را که ساخت داخل هستند را صادر کند مایه مباهات و افتخار است.

جلیلی در پایان عنوان کرد: فولاد اکسین در جهت ماموریت های ذاتی خود همیشه در کشور پیشرو بوده و همیشه در همه نمایشگاه های مرتبط نیز حضوری فعال داشته است و از این رو باید قدردان این مجموعه توانمند داخلی بود.

 

 

 

 


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید